Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kiffy67
kiffy67
Goedendag
Op dit moment ben ik in gesprek met een buitenlandse Onderneming om als zelfstandige vertegenwoordiger de producten op de Nederlandse markt te gaan verkopen.
Nu krijg ik vanuit de buitenlandse onderneming de vraag
Dat zij in het verleden problemen hebben gehad met de betaling van de goederen en of ik hiervoor een oplossing heb.
- Is het uberhaupt verstandig mij als agent met de betalingen te bemoeien?
- Zo ja hoe kan ik dit het beste doen?
Zelf denk ik aan betaling via een Nederlandse rekening, waarvan ik dan het geld overmaak naar de Buitenlandse ondernemer minus mijn provisie. Bij mogelijke niet betaling het inzetten van een incassobureau op no cure no pay basis.
Voor betere oplossingen houd ik mij natuurlijk van harte aanbevolen.
Met Vriendelijke groet,
S.K.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag