Ik ben voorzitter van een non-profit stichting. De activiteiten van de stichting spelen zich af in relatie tot het medische beroepsveld. Ik heb daar (nog) geen kaas van gegeten. Ik zou een opleiding willen volgen om mij te verdiepen in het medische terrein waarop de stichting zich begeeft.
1. Kan ik de kosten van deze opleiding bij de stichting in rekening brengen?
2. Zo ja, geldt dit ook voor mogelijke reis- en verblijfskosten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rono
Rono
Geachte forumleden,
Ik ben voorzitter van een non-profit stichting. De activiteiten van de stichting spelen zich af in relatie tot het medische beroepsveld. Ik heb daar (nog) geen kaas van gegeten. Ik zou een opleiding willen volgen om mij te verdiepen in het medische terrein waarop de stichting zich begeeft.
1. Kan ik de kosten van deze opleiding bij de stichting in rekening brengen?
2. Zo ja, geldt dit ook voor mogelijke reis- en verblijfskosten?
Hartelijk dank voor uw deskundige advies.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28320-opleidingskosten-stichting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag