Geplaatst: 28 september 201014 j TimSchoeman 10 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik wil graag een webshop openen in nederland en zoek hierbij een importeur die al kleding importeerd uit thailand. weet iemand misschien waar ik terecht zou kunnen? Mvg, Tim Schoeman TIDA Consultancy's TIDA Consultancy's Http://www.tidaconsultancy.com (hoofdsite onder constructie) Http://www.tidaverhuur.nl
Geplaatst: 28 september 201014 j P.J. 6.2k berichten 8 Trofeeën 290 Reputatie Thailand...... Dat roept bij mij geen associaties op voor MVO. Oncontroleerbare kinderarbeid en milieuvervuiling.
Geplaatst: 28 september 201014 j TimSchoeman 10 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Ja het is dat ik naar thailand ga verhuizen over enkele maanden en dan kan ik het zelf controleren of het MVO is.De webshop zet ik voort hier in nederland en wil ik zelf de producten opsturen naar een contactpersoon die het weer doorstuurt zegmaar naar de consument. ik wil de webshop natuurlijk al wel van start brengen maar ik kan echt geen enkele importeur vinden van kleding ik hoop echt dat iemand hier gewoon een tijdelijke of misschien zelfs vaste persoon voor kan vinden dat zou echt fijn zijn. Mvg, Tim Schoeman TIDA Consultancy's Http://www.tidaconsultancy.com (hoofdsite onder constructie) Http://www.tidaverhuur.nl
Geplaatst: 24 januari 201114 j MAC 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hallo, Heb je inmiddels een contact persoon gevonden in Nederland? Ik zie dat je bericht al van een tijd geleden is maar ik heb wellicht de oplossing. Ook wij versturen produkten vanuit Thailand naar Nederland en hebben een goed contactpersoon die voor ons de distributie doet in Nederland. Wij hebben onze voorraad bij hem ondergebracht en bestellingen die via de site binnen komen worden direct door hem verstuurd. Wij betalen per verzonden bestelling een vast bedrag en dit verloopt perfect. Mocht je geinteresseerd zijn mail mij dan zodat we hierover contact kunnen hebben Gr jeannette
TimSchoeman
Ik wil graag een webshop openen in nederland en zoek hierbij een importeur die al kleding importeerd uit thailand.
weet iemand misschien waar ik terecht zou kunnen?
Mvg,
Tim Schoeman
TIDA Consultancy's
TIDA Consultancy's
Http://www.tidaconsultancy.com (hoofdsite onder constructie)
Http://www.tidaverhuur.nl