Ik ben een student M.E.R. en ik doe een studie opdracht over flexwerk. Ik zou graag op deze manier in contact willen komen met tenminste 3 managers die even 5 korte vragen willen beantwoorden. Uiteraard dienen het wel managers te zijn die leiding geven aan meerdere werknemers. Ik probeer dit weekend de opdrach taf te maken dus ik hoop op tijdige response. Voor degene die even de tijd ervoor neemt hartelijk dank! Ben je zelf geen manager maar weet je wel iemand die dat wel is, zou je hem dan vriendelijk willen vragen deze vragen even te beantwoorden. Uw moeite word ten zeerste gewaardeert.
De vragen:
Laat jij je medewerkers al flexibel werken? Waarom wel/niet?
Welke bedreigingen/problemen zie jij alsje medewerkers flexibel gaan
werken?
Welke kansen zie jij als je medewerkers flexibel gaan werken?
Waardoor zou jij geprikkeld/overtuigd worden om hun medewerkers te gaan
stimuleren om flexibel te werken?
Wat zou hen helpen (wat voor ondersteuning/tool) om je medewerkers op een
flexibele manier te gaan laten werken?
VInd u de onderstaande instrumenten aanmoedigen om te starten met flex werkers? (beoordeel afzonderlijk a.u.b.)
Open source systeem
Goede voorlichting voor managers over de mogelijkheden van flexwerk (Al tijdens de opleiding)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sportkrachtfitness
sportkrachtfitness
Hallo,
Ik ben een student M.E.R. en ik doe een studie opdracht over flexwerk. Ik zou graag op deze manier in contact willen komen met tenminste 3 managers die even 5 korte vragen willen beantwoorden. Uiteraard dienen het wel managers te zijn die leiding geven aan meerdere werknemers. Ik probeer dit weekend de opdrach taf te maken dus ik hoop op tijdige response. Voor degene die even de tijd ervoor neemt hartelijk dank! Ben je zelf geen manager maar weet je wel iemand die dat wel is, zou je hem dan vriendelijk willen vragen deze vragen even te beantwoorden. Uw moeite word ten zeerste gewaardeert.
De vragen:
Laat jij je medewerkers al flexibel werken? Waarom wel/niet?
Welke bedreigingen/problemen zie jij alsje medewerkers flexibel gaan
werken?
Welke kansen zie jij als je medewerkers flexibel gaan werken?
Waardoor zou jij geprikkeld/overtuigd worden om hun medewerkers te gaan
stimuleren om flexibel te werken?
Wat zou hen helpen (wat voor ondersteuning/tool) om je medewerkers op een
flexibele manier te gaan laten werken?
VInd u de onderstaande instrumenten aanmoedigen om te starten met flex werkers? (beoordeel afzonderlijk a.u.b.)
Open source systeem
Goede voorlichting voor managers over de mogelijkheden van flexwerk (Al tijdens de opleiding)
Voorlichting via kvk (brochure)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28641-een-paar-korte-vraagjes-over-flexwerken-voor-managers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag