Beste leden,

Na het onderzoeken van de milliondollarhomepage.com ben ik op een idee gekomen.

Graag wil ik reclame en advertentie ruimte aanbieden.

websites van proffesionele bedrijven houden een web pagina graag schoon van eigen reclames en advertenties, dit om overzicht en proffesionaliteit te behouden.

Het doel van deze reclame opslag is het bij elkaar brengen van advertenties met doel verschillende tags aan te maken doe gevonden kunnen worden door zoekmachines en mogenlijk nog andere systemen toe te voegen om het vinden te vergemakelijke.

ook zou het mogenlijk zijn om de reclame die in de database staat door te linken naar andere site die deze reclame ook wil afbeelden.

Ik ben benieuwt of jullie hier wat voor voelen.

mvg Barry langenberg

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28971-reclame-opslag/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Ik denk niet daar hier interesse in is. Het is mooi om je advertentietekst op je website te plaatsen en dit zal ook wel helpen in google, maar dit bestaat al. Heb je al een idee hoe je het wil gaan doen met de verschillende doelgroepen? Voor mijn bedrijf heeft het bijvoorbeeld geen nut om te adverteren op een website waar bezoekers komen met verschillende interesses.

p.s. Je schrijft professioneel ;)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28971-reclame-opslag/#findComment-299936
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar