Ik zoek voor arganlife mede ondernemers. De mede ondernemer moet sterke focus hebben op sales en klantenrelaties.

Ik ben 26 jaar en ik heb nooit een bedrijf opgezet. Ik ben begonnen met het idee om argan in België te importeren en zo te verkopen via de website (die ikzelf heb ontwikkeld). Ik ben nu bezig met een businessplan op te stellen en ik doe nu alle research maar dit vind ik moeilijk omdat ik geen ervaring heb. Ik wil mezelf niet beliegen daarom omdat ik mezelf ken, weet ik van mezelf dat ik niet sterk ben in verkoop, onder mensen, klanten .... Daarom wil zoek ik naar iemand die ervaring heeft en goed is in verkoop en geen schrik heeft om naar de klanten te gaan om een product verkopen.

Ik heb wel contact met een persoon die ervaring heeft als project manager (in de bouw) die ons verder kan helpen. Die persoon vraagt 22,5% van de omzet om arganlife te helpen op te zetten, maar wel als ik afkom met een goede businessplan, wat ik logisch vindt. Ik heb wel een voltijdse job als it engineer.

Ik wil er 100% voor geven om arganlife bloeiend te maken, ben je ook zo iemand die er voor gaat en alles wilt geven om successvol te zijn, mail naar me (arganlife@arganlife.eu)

Groetjes,

Rachid

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29817-ik-zoek-een-partner/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Hoi Argan

Zoals peter al aangaf is deze vraag niet voor de boards van HL maar beter op zijn plek in de afdeling Vraag & Aanbod

Zou je hem daar willen plaatsen? Dit topic gaat op slot

Frans

HL-admin

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29817-ik-zoek-een-partner/#findComment-309071
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar