• 0

Wie wilt mijn ondernemingsplan beoordelen?

Beste collega's,

Ik ben de afgelopen 2 weken bezig geweest om mijn ondernemingsplan te schrijven.

Ik heb een ondernemingsplan geschreven voor het opstarten van een webwinkel die voetbal- en trainersmaterialen gaat aanbieden.

Ik zou aan jullie willen vragen of jullie mijn ondernemingsplan kritisch willen bekijken en mij wat punten aan kunnen geven die ik nog moet aanpassen.

Ik wil namelijk in januari naar de bank willen gaan om een rekening courant af te sluiten.

Als je het wilt beoordelen stuur dan een pm met je email dan stuur ik mijn ondernemingsplan per email naar je toe.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

je hebt je plan geschreven, het zal wellicht een mooi, goed of misschien wel een plan zijn met flink wat verbeteringspunten.

wat ik je wil meegeven is dat - je naast je plan- nog meer in huis dient te hebben.

zoals- doorzettingsvermogen,

___________________________________________________________________________________

als je valt dien je weer te kunnen opstaan, er kunnen allerlei beschadingingen zich voordoen aan jou.

je kan emotioneel geraakt worden, je kan qua intelligentie geraakt worden, je kan schade oplopen vanwege onwetendheid, je kan ongeintresseerd raken, je kan verdwaald raken door de veelheid aan informatie en mogelijkheden, je kan geen balans en rust in jezelf vinden, je kan oververmoeid raken omdat je eigen grenzen niet kent of alsmaar overschrijd, je kan te weinig of teveel creativiteit hebben- je kan niet gelukkig worden met de gang van zaken enz enz

er zijn talrijke onzekere factoren waarover voor wat ik weet eerst inzicht in dient te hebben voordat je de stap gaat maken,

misschien is t voor jou wel een optie om toch gewoon ervoor te gaan, want wat ik je nu schrijf duurt jaren om daar enige kennis over te verkrijgen

veel succes en plezier toegewenst groet Rene

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar