Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robbert08
Robbert08
Beste collega's,
Ik ben de afgelopen 2 weken bezig geweest om mijn ondernemingsplan te schrijven.
Ik heb een ondernemingsplan geschreven voor het opstarten van een webwinkel die voetbal- en trainersmaterialen gaat aanbieden.
Ik zou aan jullie willen vragen of jullie mijn ondernemingsplan kritisch willen bekijken en mij wat punten aan kunnen geven die ik nog moet aanpassen.
Ik wil namelijk in januari naar de bank willen gaan om een rekening courant af te sluiten.
Als je het wilt beoordelen stuur dan een pm met je email dan stuur ik mijn ondernemingsplan per email naar je toe.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Voetbaldoel, dug out en teamkleding
Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29948-wie-wilt-mijn-ondernemingsplan-beoordelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag