Eindejaarsgedachte.....

Aanbevolen berichten

Eindejaarsgedachte…

 

Met op de achtergrond “I still Gotta Blues” tijdens de Top 2000, mijmer ik alvast even na over wat 2010 gebracht heeft.

Eerlijk gezegd, niet veel goeds….of misschien toch wel…. Ik heb namelijk dit jaar gezien wat ik allemaal verloren ben. En dan bedoel ik niet verloren in financiële kwestie, hoewel dat ook belangrijk is natuurlijk, maar meer persoonlijk.

 

Het verlies van een dierbare overkomt iedereen, het verlies van vrienden en kennissen of je eigen business kan veel meer impact hebben, meer dan iemand anders ooit kan vermoeden.

 

Het afgelopen jaar heb ik van diverse HL-ers PM mogen ontvangen, met antwoorden op mijn eigen vragen, maar ook diverse mensen die diep in de shit zaten en een luisterend oor zochten.

En weet je wat tekenend was ? Dit gebeurde telkens tijdens de feestdagen. Pasen, Pinksteren, ja ook kerstavond om 23.30 uur.

 

Voor mij betekent dit hoe belangrijk Higherlevel is voor zo ontzettend veel mensen. Niet alleen voor praktische vragen openbaar, maar ook voor de persoonlijke contacten achter de schermen.

 

Ik heb mensen voorbij zien komen die 97 regels konden typen, zonder komma’s en hoofdletters, maar het leek wel of ze door de antwoorden van de collega’s alhier rustiger werden, en daarna beter “uit hun woorden” kwamen.

 

Het verhaal van de nieuwe verbrandingsmotor…. In beginsel werd TS niet echt serieus genomen, maar in de loop van het topic werd duidelijk, dat het hier een 80+ heer betrof, die al 40 jaar bezig was met een idee. Hoe dit daarna opgepakt werd on- en off-line…. Geweldig.

 

Dieptepunt was de HL meeting natuurlijk …. Het was veel te koud buiten om te roken ! Hoogtepunt was de avond zelf…wat was leuk om iedereen (weer) eens IRL te ontmoeten !

 

Och, en zo zijn er zoveel draadjes. Ik wens Altan veel wijsheid toe, Didi79 veel geluk, Joost, Sander en Arno veel plezier met het zien opgroeien van hun kinderen, en anderen succes met groeien van hun toko ! En Mikky natuurlijk, omdat zij allang bezig is om een zomerlocatie te vinden voor de volgende HL meeting ! (icm Sander ?)

 

Ik heb meer dan eens mee mogen maken dat HigherLevel écht een HIGHERLEVEL is. Hier heerst saamhorigheid van ondernemers onder elkaar. De klojo’s worden geweigerd, de startende, onzekere, nieuwe ondernemer wordt door ervaren mensen op het goede spoor gezet, en soms wordt er een goede sneer links en rechts uitgegeven.

 

Daarom wens ik Higherlevel een geweldig Nieuwjaar toe ! Denk als altijd aan je mede ondernemer, je medemens, en maak er een mooi jaar van !

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.