Sinds een aantal maanden ben ik actief met mijn dienst (www. profconnect .nl) Na een vliegende start (grote hoeveelheid bezoekers, verkopen etc) lijkt er een dalmomentje te zijn. Via stats houd ik nauwlettend in de gaten hoelang bezoekers op mijn site blijven en welke pagina's zij bezoeken. Dit is gemiddeld 4 minuten, waarvan de helft meerdere pagina's bekijkt. Via stats zie ik dat opdrachtgevers (die bijvoorbeeld een freelancer zoeken) de moeite nemen om de site te bekijken maar vervolgens zich niet altijd aanmelden (terwijl het gratis is).
Heeft dat te maken met het aanmeldformulier? Homepage onduidelijk/druk? of onvoldoende informatie? Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik de usability nog verder kan verbeteren. Dank voor jullie tips.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Profconnect
Profconnect
Dag allemaal,
Sinds een aantal maanden ben ik actief met mijn dienst (www. profconnect .nl) Na een vliegende start (grote hoeveelheid bezoekers, verkopen etc) lijkt er een dalmomentje te zijn. Via stats houd ik nauwlettend in de gaten hoelang bezoekers op mijn site blijven en welke pagina's zij bezoeken. Dit is gemiddeld 4 minuten, waarvan de helft meerdere pagina's bekijkt. Via stats zie ik dat opdrachtgevers (die bijvoorbeeld een freelancer zoeken) de moeite nemen om de site te bekijken maar vervolgens zich niet altijd aanmelden (terwijl het gratis is).
Heeft dat te maken met het aanmeldformulier? Homepage onduidelijk/druk? of onvoldoende informatie? Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik de usability nog verder kan verbeteren. Dank voor jullie tips.
Groet, Harold
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag