Mijn vraag is of iemand mij kan helpen/advies kan geven met het volgende:
In 2005 t/m 2010 heb ik in mijn aangifte inkomstenbelasting een foutief bedrag opgegeven aan ontvangen bedragen (inkomsten uit pacht) De bedragen die ik heb opgegeven zijn inclusief omzetbelasting. De belastingdienst is langs geweest (zeg maar om het verhaal kort te houden) en ik heb een aanslag omzetbelating ontvangen over al deze jaren. Nu wil ik "bezwaar"maken tegen mijn aangifte / aanslagen inkomstenbelating omdat het inkomen te hoog is aangegeven.
kan iemand mij advies geven over hoe dit het beste te doen. Is dit omdat er voor mij een nieuw feit is bijvoorbeeld. (ik ben verkeerd geadviseerd door mijn adviseur maar ook door de belastingdienst toen dat ik niet btw plichtig was)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
isabelk
isabelk
Hallo allemaal!
Mijn vraag is of iemand mij kan helpen/advies kan geven met het volgende:
In 2005 t/m 2010 heb ik in mijn aangifte inkomstenbelasting een foutief bedrag opgegeven aan ontvangen bedragen (inkomsten uit pacht) De bedragen die ik heb opgegeven zijn inclusief omzetbelasting. De belastingdienst is langs geweest (zeg maar om het verhaal kort te houden) en ik heb een aanslag omzetbelating ontvangen over al deze jaren. Nu wil ik "bezwaar"maken tegen mijn aangifte / aanslagen inkomstenbelating omdat het inkomen te hoog is aangegeven.
kan iemand mij advies geven over hoe dit het beste te doen. Is dit omdat er voor mij een nieuw feit is bijvoorbeeld. (ik ben verkeerd geadviseerd door mijn adviseur maar ook door de belastingdienst toen dat ik niet btw plichtig was)
bedankt voor elk advies/tips alvast!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30848-aangifte-inkomstenbelasting-vorige-jaren-corrigeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag