Ik zou graag de woorden op mijn website willen tellen, maar wel de mogelijkheid hebben om delen uit te sluiten, zoals mijn webshop.

De dingen die ik tegenkom op internet kunnen alleen per geselecteerde woorden worden berekend of de site in zijn geheel.

Het zou helemaal mooi zijn als hij delen van de pagina's niet meeneemt, zoals de nieuwsberichten (deze komen namelijk op elke pagina weer terug. Mara ik weet niet of dit technisch wel mogelijk is.

Ik heb dit nodig om offertes te kunnen opvragen voor vertalingen van mijn website

Mocht ik niets kunnen vinden dan wordt het toch maar weer kopieeren en verplaatsen naar word.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31013-woorden-tellen-op-een-website/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Veel SEO programma's kunnen dit, ze gebruiken het om de zoekwoord dichtheid te meten. Als je zoekt op "keyword density" kom je een hele hoop progs. tegen die dit meten.

Groeten

Joost

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

• 0

Heb je het over de JCSL site? Dan lijkt mij 6000 woorden aardig veel. Misschien toch een check doen met Word? Zeker als dat aantal de basis vormt voor een vertaal-offerte.

De algemene voorwaarden zal jouw programma waarschijnlijk niet hebben meegenomen, want die link op je contact-pagina doet het niet ...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar