Naast mijn fulltime baan heb ik een VOF met nog 2 andere vennoten.
Mijn deel van de winst is nog niet belast en zal dus ergens in BOX 1 moeten worden opgevoerd.
Echter waar moet ik dat doen?
Bij het voorinvullen van de gegevens neemt de BD dit niet mee. Dat is logisch zij kennen mijn winst niet en dus ook mijn te belasten bedrag niet...
Maar ik ben nu aan het kijken waar ik dit bedrag moet opvoeren, moet ik dat gewoon onder "Inkomsten uit loondienst toevoegen en dan de Arbeidskorting en loonheffing op 0 laten staan?
Er is ook een categorie in box 1 namelijk "Fooien, aandelenoptierechten en andere inkomsten uit loondienst die niet onder de loonheffing vielen". Dat zal hem wel niet zijn....
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
plonsvoeder
plonsvoeder
Hi,
Naast mijn fulltime baan heb ik een VOF met nog 2 andere vennoten.
Mijn deel van de winst is nog niet belast en zal dus ergens in BOX 1 moeten worden opgevoerd.
Echter waar moet ik dat doen?
Bij het voorinvullen van de gegevens neemt de BD dit niet mee. Dat is logisch zij kennen mijn winst niet en dus ook mijn te belasten bedrag niet...
Maar ik ben nu aan het kijken waar ik dit bedrag moet opvoeren, moet ik dat gewoon onder "Inkomsten uit loondienst toevoegen en dan de Arbeidskorting en loonheffing op 0 laten staan?
Er is ook een categorie in box 1 namelijk "Fooien, aandelenoptierechten en andere inkomsten uit loondienst die niet onder de loonheffing vielen". Dat zal hem wel niet zijn....
Help! Wat moet ik doen?
Pim
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31443-winst-vof-op-mijn-conto-als-vennoot-waar-opgeven-in-mijn-belastingaangifte/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag