• 0

Ik heb een kennisvoucher maar zoek nog een kennisinstituut voor 7 mei

>;(

Ik heb een kennisvoucher en ben op zoek naar een paramedisch bedrijf die niet beroerd is om een K voucher in te wisselen voor 2500 euro. moet wel voor 7 mei, want na 3 kwart jaar heeft Syntens noch Agentschap mij een goed bedrijf kunnen wijzen. Ze zijn daar wel sterk in het verwijzen van het kastje naar de muur en zeggen steeds "ik weet het niet"maar daar koop ik niets voor. dus wie kan mij WEL helpen voor een kennisvoucher van 2500 euro op paramedisch gebied met betrekking op de ruggengraat en dwarslaesies? echt hoge nood hier!

mod-edit: titel aangepast

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

• 0

Op de website van Agentschap NL staat een lijst met ruim 400 kennisinstellingen (Excel-bestand) die benaderd kunnen worden met een kennisvoucher. Heb je die allemaal al benaderd?

Rakesh

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

• 0

Beste Tec

Ik snap je vraag niet helemaal:

Je hebt zelf een kennisvoucher aangevraagd?

Met welk doel, en welke specifieke kennis heb je nodig?

Wat bedoel je met inwisselen voor € 2500?

Frans

• 0

wat ik bedoel, is dat ik dus die kennisvoucher ter waarde van 2500 euro heb. en VOOR 7 mei moet iemand dit inwisselen bij de agentschap of syntens ...

ik zoek iemand die een positie kan bepalen wanneer je wel of geen letsel aanbrengt aan de zenuwen als je iemand rechtzet na een auto ongeval.

• 0

Voor 2,5k krijg je natuurlijk ook niks.

Kost bakken vol met geld zo'n onderzoek. Pay peanuts get monkeys hè.

Zie je het voor je? Een paramedicus die voor 2,5k wakker wordt? Dan kan die 2 dagen bezig zijn met jouw onderzoek. Wordt een mooie conclusie :)

zeikmodus>

Maar goed, aan alleen commentaar heb je natuurlijk niks. Ik kan ook positief zijn:

- Zoek samenwerking met een club die in het verlengde van jouw onderzoek ook iets onderzocht wil hebben?

- Zoek eerst meer subsidie dan die 2,5k. Bijvoorbeeld bij zorgverzekeraars. Zij zijn tenslotte het haasje als iemand verkeerd wordt opgetild. Bij interesse kan ik het je emaildres geven van de Achmea groep voor dit soort sponsorships.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

• 0

U heeft een PM :)

Succes hè ;)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

• 0

de lijst op die website is inderdaad niet echt goed.

Heb toen ik een inovatie voucher had ook 15 mensen van die lijst gebeld en meeste werkten er al niet meer en/of konden me niet verder helpen of doorsturen.

Heeft mij toen ook erg veel moeite gekost de juiste instelling te vinden.

Dus kan me er wel in herkennen. Je moet echt blijven bellen, en uiteindelijk zelf gewoon de receptie van universiteiten bellen om de juiste afdeling te vinden en dan flink doorvragen enz voordat je een juiste persoon aan de lijn hebt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar