Leuk Onderzoek

Aanbevolen berichten

Goedendag Ondernemers!

 

Ik ben Peter Goofaart, 25 jaar en student op de Haagse Hogeschool. Ik doe de opleiding Small Business & Retail Management. Voor deze opleiding doe ik een onafhankelijk onderzoek naar rijders binnen het luxe segment. Wij willen onderzoek doen naar de merktrouw, koopbeslissingsproces, marketingervaring en rijervaring.

Voor dit onderzoek zoeken wij dus rijders binnen het luxe segment. Dit houdt in dat we het luxe segment definiëren op auto’s met een nieuwwaarde(!) van ongeveer €75000. Iets minder kan natuurlijk ook. Dus bijvoorbeeld een A6 met wat pakketten erop beschouwen wij ook als luxe segment

 

De enquête duurt ongeveer 5 minuten en onder de respondenten wordt een tegoedbon verloot.

Ik zou het heel erg op prijs stellen als u onze enquête invult en de studenten weer een stapje dichterbij hun diploma brengt!

 

(Weggehaald door moderator)

 

Hartstikke bedankt!

Peter

Link naar reactie

Helaas hebben we op Higherlevel.nl het beleid dat marktonderzoek, ook al is het voor een studie, niet toegestaan is. Anders gaat iedereen het doen, want waar vind je nu toegang tot zóveel actieve ondernemers? Om dat te voorkomen modereren we daar streng op, en gaat dit topic op slot.

 

Ik hoop dat je andere plekken hebt om aan je onderzoeksdata te komen en wens je natuurlijk veel succes met je opleiding.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 89 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.