Ik heb een vraag, ik wil een product inkopen bij een Chinese producent. Nu zie ik dat hetzelfde product op een amerikaanse website wordt aangeboden, daar claimen ze onder andere dat zij het product gemaakt, ontworpen hebben.
Kan ik hetzelfde product evengoed inkopen bij de chinese product of is dit iligaal? Hoe kan ik er überhaupt achterkomen of het legaal is om het in te kopen zonder dat ik een "nep" artikel inkoop?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ID3030
ID3030
Ik heb een vraag, ik wil een product inkopen bij een Chinese producent. Nu zie ik dat hetzelfde product op een amerikaanse website wordt aangeboden, daar claimen ze onder andere dat zij het product gemaakt, ontworpen hebben.
Kan ik hetzelfde product evengoed inkopen bij de chinese product of is dit iligaal? Hoe kan ik er überhaupt achterkomen of het legaal is om het in te kopen zonder dat ik een "nep" artikel inkoop?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33036-inkopen-bij-chinese-manufacturer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag