• 0

Maak kans op ...[loterij] Heeft dat zin?

Ik vroeg mij eigenijk af, wie al die "maak kans op een vakantiereis" "schrijf je in en win een ipad" acties controleert[/b!]?

 

Dit is een mooie trouwens: http://www.humo.be/tws/wedstrijden/6841/win-elke-dag-een-htc-smartphone.html

 

 

Deze vraag is ontstaan uit het feit dat ik ook iets ga verloten, ik ga dit natuurlijk echt doen:) Zelf afleveren, fototje erbij, betere reclame is er niet.

 

[titel aangepast - Mikky]

Wil jij ook een glooge top 10 positie? Ja? Wacht dan niet langer...er zijn maar 10 plekken te vergeven!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

In Nederland houdt het Projectbureau Kansspelen, onderdeel van het ministerie van Justitie, toezicht op promotionele kansspelen.

 

Meer informatie over promotionele kansspelen (en andere kansspelen) is te lezen op de website van de Rijksoverheid.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Rakesh

 

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Link naar reactie
  • 0

In Nederland houdt het Projectbureau Kansspelen, onderdeel van het ministerie van Justitie, toezicht op promotionele kansspelen.

 

Meer informatie over promotionele kansspelen (en andere kansspelen) is te lezen op de website van de Rijksoverheid.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Rakesh

 

 

tot zover de theorie...

in de praktijk controeleren die natuurlijk niet elke verloting op elke site en is de kans dat een website die een ipad zegt te verloten dat in de praktij niet echt doet vrij groot.

 

Is net zoals die sites waar je een bod kan doen op een product en daarbij de prijs steeds een paar cent omhoog gaat tot de tijd voorbij is en waarvoor je betaald om te bieden

vrijwel al dat soort sites werkt met automatische fake accounts die automatisch opbieden om prijs op te drijven of zorgen dat hun autobieder altijd de winnaar is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.