We zijn sinds een week online (ontwerp gelegenheidsdrukwerk en bijhorende spulletjes voor bedankjes).
Nu vroeg een kennis mij gisteren iets wat me aan het denken gezet heeft.
Ze wil graag dat ik ontwerp voor haar nieuw project :
Zij begint zeer binnenkort met een webshop in BE waar je heel wat spulletjes kan kopen om een feesttafel te creëren in 1 zelfde stijl voor een trouw, babyborrel, communie enz. Best wel een uitdaging vind ik want bij ons is dit nog niet zo ingeburgerd maar kijk maar eens op deze of deze website. Over het water zijn ze hier al veel langer mee bezig.
Als je dan gaat kijken naar de Etsy shop dan zie je dat zij gewoon PDFs verkopen aan mensen met het design van hun keuze aangepast met de naam van de jarige bijvoorbeeld. De mensen drukken/printen dit dan zelf zoveel ze willen.
Zou dit hier kunnen werken? Is het ook interessant voor bij geboortes? DIY is wel populair tegenwoordig - misschien willen mensen gewoon een ontwerp dat ze kunnen bestellen via een webshop, dat ze ten laatste een paar dagen later gepersonaliseerd ontvangen en waar ze zelf mee naar een copy center kunnen?
Ik weet het niet hoor, het is een bedenking - graag jullie mening!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kimmi
Kimmi
Hallo,
We zijn sinds een week online (ontwerp gelegenheidsdrukwerk en bijhorende spulletjes voor bedankjes).
Nu vroeg een kennis mij gisteren iets wat me aan het denken gezet heeft.
Ze wil graag dat ik ontwerp voor haar nieuw project :
Zij begint zeer binnenkort met een webshop in BE waar je heel wat spulletjes kan kopen om een feesttafel te creëren in 1 zelfde stijl voor een trouw, babyborrel, communie enz. Best wel een uitdaging vind ik want bij ons is dit nog niet zo ingeburgerd maar kijk maar eens op deze of deze website. Over het water zijn ze hier al veel langer mee bezig.
Als je dan gaat kijken naar de Etsy shop dan zie je dat zij gewoon PDFs verkopen aan mensen met het design van hun keuze aangepast met de naam van de jarige bijvoorbeeld. De mensen drukken/printen dit dan zelf zoveel ze willen.
Zou dit hier kunnen werken? Is het ook interessant voor bij geboortes? DIY is wel populair tegenwoordig - misschien willen mensen gewoon een ontwerp dat ze kunnen bestellen via een webshop, dat ze ten laatste een paar dagen later gepersonaliseerd ontvangen en waar ze zelf mee naar een copy center kunnen?
Ik weet het niet hoor, het is een bedenking - graag jullie mening!
Groetjes,
Kim
[Aanpassing : zelfpromo url's verwijderd]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33500-nieuwe-idee%C3%ABn-geboortekaartjes-en-bedankjes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag