Wie is er bereid om te helpen..?

Aanbevolen berichten

Beste lezer,

 

Ik weet niet of het toegestaan is hier op dit forum maar ik probeer het toch..

 

Eerst wat overmezelf, Ik ben 22 , heb havo gedaan , een lange periode gewerkt en sinds 2 jaar probeer ik een hbo studie te volgen. Ik ben eerder al 2x gestopt met een hbo studie. Dit jaar ben ik opnieuw begonnen met studeren. Maar omdat ik nu niet meer werk , kan ik heel veel dingen niet meer bekostigen . Dat komt omdat ik een lange tijd zonder werk heb gezeten , dus is alles opgestapeld en geen enkele instantie wilt een regeling treffen. Als het zo door blijft gaan ben ik genoodzaakt om weer te stoppen met mijn studie . Dit is niet wat ik wil. Ik wil absoluut niet stoppen met mijn studie. Ik heb nu een parttime baan + studiefinanciering, krijg ook wel wat aardig binnen aan het einde van de maand, maar door de schulden die ik heb heb ik dus niks aan mijn salaris. De instanties willen alles in 1x , wat heel lastig voor mij is. Soms is het zo erg dat ik geld moet lenen voor OV om naar werk te gaan.

 

Ik ben dus opzoek naar een persoon , die te vertrouwen is en die best met mij een praatje zou willen maken omtrent mijn bericht. Zelfs tips en ideen zijn welkom. Iemand die het geld kan 'missen' , iemand die zijn/haar geld wilt laten groeien.

Naar zo een persoon zoek ik al bijna een jaar..

 

Waarom zou u mij een lening verstrekken?

 

-U helpt mij om zorgeloos mijn studie voort te zetten

-U helpt iemand in nood, dat moet toch wel een goed gevoel geven , niet..?

-U verdient er ook nog eens geld aan (rente) !

 

Ik ben echt ten einde raad, ik hoop dat er iemand is die mij wilt helpen . Ik weet zeker dat er iemand is hier die de hart op de juiste plek heeft , dat weet ik zeker!

 

Mocht u nog vragen hebben kunt u mij uiteraard een email sturen , evt met uw telefoon nummer en ik bel u terug.

 

Mvg,

 

JimJam

 

Ps. Ik ben echt geen oplichter of dief of wat dan ook. Alles mag uiteraard contractueel vast te komen staan.

Link naar reactie

Beste JimJam,

 

Heel vervelend dat je in deze situatie bent terechtgekomen. Ik zou je willen adviseren om voor jouw problematiek bij familie/vrienden een oplossing te vinden, de Gemeente heeft ook mogelijkheden.

 

Verder zal ik dit topic op slot zetten en straks verwijderen omdat

A. hier op HL de focus op ondernemen/ondernemers ligt en

B. het wettelijk verboden is om om financiële middelen te vragen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.