Ik zou graag informatie willen hebben over het starten van een uitzendbureau niet gericht op speciale bedrijfstakken. Wat zijn bijvoorbeeld de opstartkosten. Welke opstakkels kom ik tegen en wat zijn de marges in deze branche.
Ik zou ook graag willen weten hoe het zit met de uitzendkrachten die in dienst zijn bij een uitzendbureau, ik las pas namelijk dat die doorbetaalt moeten worden maar snap niet echt waar het woord "tijdelijke"kracht dan voor staat. Weet iemand hier meer over
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
remco
remco
Goedendag,
Ik zou graag informatie willen hebben over het starten van een uitzendbureau niet gericht op speciale bedrijfstakken. Wat zijn bijvoorbeeld de opstartkosten. Welke opstakkels kom ik tegen en wat zijn de marges in deze branche.
Ik zou ook graag willen weten hoe het zit met de uitzendkrachten die in dienst zijn bij een uitzendbureau, ik las pas namelijk dat die doorbetaalt moeten worden maar snap niet echt waar het woord "tijdelijke"kracht dan voor staat. Weet iemand hier meer over
Ik dank u vriendelijk,
Vriendelijke groeten,
Remco
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3377-uitzendbureau/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag