• 0

Winstverdeling bij projecten

Wij gaan een samenwerkingsverband bewerkstelligen tussen investeerders en jonge ondernemers. Bij grote projecten hebben we duidelijk voor ogen hoe we dit aan gaan pakken. Indien het benodigde bedrag voor een voorgesteld project bereikt wordt, dan wordt er een BV opgericht en krijgen de investeerders en van te voren bepaald aandeel in de BV.

 

De vraag is echter hoe we dit het beste aan kunnen pakken bij kleinere projecten, aangezien we deze projecten ook willen steunen. We zitten hierbij te denken aan projecten vanaf 2000 euro. Kan de investering en het aandeel dat de investeerder ontvangt dan het beste vastgelegd worden in een contract bij een notaris?

 

Ik heb hierover al informatie gezocht op dit forum, maar kom er niet uit. Graag jullie reacties.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Een notaris kost al snel €150,- per uur. Voor elk project vanaf €2000,- een contract laten opstellen is niet erg efficiënt.

Wellicht kun je uit de voeten met één of meerdere standaard contracten, te gebruiken voor alle toekomstige kleinere projecten.

 

Ik zou zeggen; bel de rechtswinkel op. (Is ook voor ondernemers: http://www.rechtswinkel.info/ ).

Particulieren kunnen daar sowieso gratis een half uur adviesgesprek krijgen, ondernemers weet ik niet zeker. Als je antwoord hebt gekregen horen we dat graag.

Ik geloof dat we elkaar horen te helpen. Met Cliendo maken wij het werk van coaches, zorg & hulpverleners makkelijker.

 

Ons doel is het maken van het makkelijkste online ECD / Cliëntvolgsysteem.

 

http://cliendo.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.