• 0

naam wijzigen van hondententoonstelling?

Ik heb nu 2 jaar een hondententoonstelling georganiseerd, ben daar ook mee op t.v. geweest. Het was een tentoonstelling voor honden die normaliter niet naar de shows gaan ivm: geen stamboom, gecastreerd, onderbeet e.d.. Door problemen binnen de organisatie heb ik gezegd volgend jaar geen tentoonstelling meer te organiseren! De naam e.d. had ik verzonnen. Ik wil echter niet, dat volgend jaar deze naam nog wordt gebruikt omdat ik mij niet meer kan vinden in de nieuwe opzet. Welke rechten heb ik, en hoe kan ik dergelijke dingen voor de toekomst voorkomen? Dit, omdat een vriendin en ik een eigen bedrijf zijn begonnen en wij ons goed in willen dekken en niet meer voor dit soort problemen willen komen te staan.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waar kan ik de merknaam deponeren en wat is een domeinnaam? Hoeveel kost het ongeveer om dit te doen? Alvast bedankt.

 

Gebruik de zoekfunctie of kijk gewoon eens rond op dit forum. Jouw vraag is al vele malen beantwoord, en zelfs heel gedetailleerd in deze bijdrage. Als het overigens geen echt onderscheidende naam is, dan kun je het niet beschermen.

Link naar reactie
  • 0

Dank je voor je antwoord. Maar? Waar kan ik de "merk"naam deponeren en wat is een domeinnaam? Hoeveel kost het ongeveer om dit te doen? Alvast bedankt.

 

Voor het deponeren van een merk, kijk bijvoorbeeld op www.bmb-bbm.org, www.innovatiewijzer.nl en www.shieldmark.nl. Zoek verder op www.google.nl

 

Zucht ::) een domeinnaam is de naam van je internetsite, bijvoorbeeld www.je-eigen-naam.nl. De domeinnaam van dit forum is www.higherlevel.nl. Domeinnamen kun je ondermeer registreren bij www.qurium.nl en http://www.webchemistry.nl om maar twee HigherLevel leden te noemen

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.