• 0

Gevestigd in China - zoekt klanten in Nederland! Fashion Acc en Mode-sjaals!

Beste members van Higher Level,

 

Bestaat er een website, dat voornamelijk gericht is op Nederland, waar je mensen kunt vinden die op zoek zijn naar producten in China en hierbij een Nederlandse gids nodig hebben op het gebied van sourcing, zodat je in contact met elkaar kan komen om eventueel verder zaken te doen indien er een serieuse intresse is?

 

Verder zijn er ook speciale websites gericht op mode-sjaaltjes/fashion accesoires waarbij klant en fabrikant elkaar kunnen benaderen. Ondanks dat zaken hier in China goed gaan, is het nog steeds moeilijk mijn thuismarkt te benaderen, vooral omdat ik gevestigd zit in Yiwu City, China. Weet iemand hier raad mee? Ik heb zelf onlangs naar veel online research een email uitgestuurd met onderandere het volgende bericht (zie hieronder) en wat foto's van items dat wij voorradig hebben, i.v.m het direct kunnen leveren.

 

Graag hoor ik enige reacties. Wil graag mijn thuismarkt benaderen en tot nu toe gaat het stroef.

Uiteraard ben ik op de hoogte met global sources en alibaba waarbij klant en fabrikant samen komen, maar voor mij gaat het specifiek om Nederland op dit moment en zoek naar een ingang om binnen te komen.

 

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie hulp!

 

Link naar foto's

Link 1 - http://i52.tinypic.com/1679sab.jpg

Link 2 - http://i52.tinypic.com/15u9lf.jpg

Link 3 - http://i55.tinypic.com/98ve5e.jpg

 

Brief naar klant

 

Wie zijn wij?

Wij zijn een fabrikant en handelsagent voor mode-sjaaltjes gevestigd in Yiwu City, China.

Wij produceren en leveren print-sjaals, polyester-sjaals, viscose-sjaals, cotton-sjaals en nog veel meer.

Onze showroom beschikt over een uitgebreide collectie, die elke week word bijgevuld met nieuwe designs naar de meest recente mode trends.

Uiteraard is het ook mogelijk een eigen design voor de mode-sjaals te leveren, die wij vervolgens in opdracht van de klant kunnen produceren.

 

Binnenkort zal onze vernieuwde website online gaan en kunt u de gehele collectie bezichtigen.

De producten die wij in het magazijn hebben, zijn uiteraard direct leverbaar.

 

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Velen klanten, o.a. afkomstig uit Europa en Nederland, bezoeken onze showroom gevestigd in de groothandel-markt in Yiwu City, China.

Hoewel dit niet mogelijk is voor iedereen, willen wij u toch in de gelegenheid stellen met ons kennis te maken door een pro-actieve benadering en u direct te informeren over de mogelijkheden die er zijn met onze producten.

 

Handel met China betekent goedkope productie, maar helaas gaat dit vaak ten koste van de kwaliteit van het product.

Bij ons is dit anders, aangezien wij kwaliteit willen leveren die voldoet aan de Europese standaard, met als voorwaarde dat de prijs aantrekkelijk blijft.

 

Wij hopen dat wij voor u in dit kader van betekenis kunnen zijn.

Uit praktisch oogpunt en ter verhoging van het service niveau hebben wij ook een vertegenwoordiger voor ons werken in Nederland die als tussenpersoon functioneert indien dit nodig is en dit de business relatie vereenvoudigd.

Mocht u intresse hebben, neem dan gerust contact met ons op, u kunt ons bereiken via Skype, Email en Mobiel.

 

Bij voorbaat dank voor uw aandacht en wij vernemen graag van u.

---------------------------------------------------

Bccessories

Manfucaturer of Fashion Scarves and Accesories

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.