Hoi Nancy,
Ik wil niet bevooroordeeld reageren maar volgens mij is er toch niets uitgebreider dan SEOshop. Dat biedmeer de meeste mogelijkheden heeft betwijfel ik.
Een aantal tips:
- Geen consistentie in taalgebruik. De ene keer lees ik '14' de andere keer lees ik 'veertien'.
- 2 weken om geld terug te storten? Waarom duurt dit zo lang bij een webwinkel die wordt beheerd door 1 persoon?
- word = wordt op diverse plekken.
- Veelgestelde vragen geven geen duidelijk antwoord op de vraag. Wanneer een faq het volgende meldt: 'Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?' verwacht ik ook een antwoord op de vraag wanneer mijn bestelling wordt afegleverd. Niet dat je bestellingen op een zaterdag avond nog de deur uit doet. Want menig consument zal niet kunnen ruiken dat de bestelling dan pas dinsdag wordt bezorgd in een regulier geval.
- Extra melding bij het winkelmandje dat een product niet op voorraad is, is 1 stap te veel. Dit kun je het beste direct bij het product vermelden.
- Leuk: een cadeau tip. Maar toch weer jammer dat er weinig 'cadeau achtigs' aan zit verbonden. Inpakpapier? Ziet de ontvanger de prijs van de artikelen? Krijgt de ontvanger de factuur ook mee?
- E-mail adressen in een gastenboek weergegeven? Wat is hier de toegevoegde waarde van? Dit is niet slim.
Als ik op zoek zou zijn naar kleding voor mijn dochter, dan wil ik toch wel wat meer weten dan:
'' Meisjes maat 110 / 3 delig setje vest, rokje, shirt
3-delig-setje-vest-rokje-shirt
Super leuk 3 delig setje
bestaande uit: shirt korte mouwen, rokje met kant, vestje ''
- Zoals onder andere: wasvoorschrift, materialen en wat duidelijkere foto's.
- 1 tot 5 werkdagen. Kan dit echt niet specifieker?
- Ik begrijp vrij weinig van de maattabel. Misschien iets duidelijker maken.
- Soms lijkt het alsof er Kidiezzz op de t-shirts staat gedrukt. Lijkt me ook niet heel erg handig.
- Nieuwsbericht met de tekst ' Er is vandaag weer nieuwe kleding aan de site toegevoegd. ' voegt vrij weinig toe aan het nieuwsbericht. Wat is er nieuw?
- Volgens mij staan je AV dubbel.
- Je AV voldoen niet aan de informatieplicht, zie ook het desbetreffende wetsartikel in BW7 voor koop op afstand.
- Op je site vermeld je 14 dagen retourtermijn, in je AV 7 werkdagen. Welke is het nou?
- Gebruik alinea's in je AV. Het is nu niet leesbaar.
Succes!