Via de website De Bom Events bied ik events aan voor bedrijven en particulieren. Het kan gaan om een totaal pakket van spreker-diner-activiteit of enkel een activiteit bij een reeds bestaand diner.
Ik bied dit door heel Nederland en België aan.
Deze site is een hoofdsite en er zijn een 5-tal landingpages op keywords opgezet.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik bood al jaren moorddiners aan in Nederland en België en heb een redelijk trouwe groep acteurs die dit begeleiden.
Omdat die niche redelijk klein is heb ik gekozen voor schaalverbreding met een breed aanbod aan activiteiten.
De website is gemaakt en nu online. Ik heb het een aantal keer gecheckt maar op gegevenmoment ontstaan er blindspots die andere misschien wel zien.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil een totaalpakket bieden voor events: van vrijgezellenfeest tot bedrijfsfeest waar zowel aanbieders als klanten terrecht kunnen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het verschil met veel conculega's is dat ik bijna met alles op locatie kan werken, dus bijvoorbeeld in de bedrijfkantine.
Daarnaast werk ik doot heel Nederland en België waar anderen veelal een regio bedienen.
Ook bieden we voor grote groepen activiteiten aan waar anderen soms een max van 40 hebben is die bij ons rond de 100/120 en ook voor groter kunnen we activiteiten aanbieden.
Momenteel ben ik bezig om met vaste locaties samen te werken zodat ik naast op locatie ook eigen vaste locaties heb.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag feedback op de uitstraling/werking van de site.
Maakt het uit dat sommige activiteiten foto's hebben van mensen en andere een abstract plaatje (heeft de een voorkeur boven de ander?)
Graag feedback op werking van de site op verschillende mobiel/ipad en allerlei browsers (zijn daar problemen?)
Verder tips/ideeen/reacties welkom!
Punten die al bekend zijn:
Algemene voorwaarden + privacy verklaringen e.d. komen er aan.
Adres gegevens ontbreken aangezien ik bezig ben met iets huren en niet mijn prive adres er op wil (gaat dus goedkomen)
Bij het contactformulier zit het mevrouw knopje lager als het meneer knopje
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maarten Stevens
Maarten Stevens
Omschrijving van je concept:
Via de website De Bom Events bied ik events aan voor bedrijven en particulieren. Het kan gaan om een totaal pakket van spreker-diner-activiteit of enkel een activiteit bij een reeds bestaand diner.
Ik bied dit door heel Nederland en België aan.
Deze site is een hoofdsite en er zijn een 5-tal landingpages op keywords opgezet.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik bood al jaren moorddiners aan in Nederland en België en heb een redelijk trouwe groep acteurs die dit begeleiden.
Omdat die niche redelijk klein is heb ik gekozen voor schaalverbreding met een breed aanbod aan activiteiten.
De website is gemaakt en nu online. Ik heb het een aantal keer gecheckt maar op gegevenmoment ontstaan er blindspots die andere misschien wel zien.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil een totaalpakket bieden voor events: van vrijgezellenfeest tot bedrijfsfeest waar zowel aanbieders als klanten terrecht kunnen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het verschil met veel conculega's is dat ik bijna met alles op locatie kan werken, dus bijvoorbeeld in de bedrijfkantine.
Daarnaast werk ik doot heel Nederland en België waar anderen veelal een regio bedienen.
Ook bieden we voor grote groepen activiteiten aan waar anderen soms een max van 40 hebben is die bij ons rond de 100/120 en ook voor groter kunnen we activiteiten aanbieden.
Momenteel ben ik bezig om met vaste locaties samen te werken zodat ik naast op locatie ook eigen vaste locaties heb.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag feedback op de uitstraling/werking van de site.
Maakt het uit dat sommige activiteiten foto's hebben van mensen en andere een abstract plaatje (heeft de een voorkeur boven de ander?)
Graag feedback op werking van de site op verschillende mobiel/ipad en allerlei browsers (zijn daar problemen?)
Verder tips/ideeen/reacties welkom!
Punten die al bekend zijn:
Algemene voorwaarden + privacy verklaringen e.d. komen er aan.
Adres gegevens ontbreken aangezien ik bezig ben met iets huren en niet mijn prive adres er op wil (gaat dus goedkomen)
Bij het contactformulier zit het mevrouw knopje lager als het meneer knopje
Bovenstaande zal aangepast worden.
Alvast bedakt voor je tijd!
Maarten Stevens
www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38683-wat-vinden-jullie-van-mijn-eventbureau-de-bom-events/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag