dennizvd Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 dennizvd Super Senior 148 4 Beste HL-ers, er werd mij wel een interessante vraag gesteld. Namelijk, is het verplicht dat 50% van het verschuldigd bedrag achteraf betaald moet kunnen worden? Dank alvast. 8) © 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com Link naar reactie
0 RicardoV Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 RicardoV Super Senior 164 6 Nee. Je moet gewoon op z'n minst 1 betaalmethode hebben waarbij niet meer dan 50% vooruitbetaling vereist wordt. Verkeerd gelezen: Las namelijk of je 50% betaalmethodes achteraf betalen moesten bevatten. Ja, je moet de mogelijkheid bieden voor 50% maximaal vooruit betalen. Bijvoorbeeld door Afterpay, Klarna of rembours. Link naar reactie
0 dennizvd Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Geplaatst: 2 november 2012 dennizvd Super Senior 148 4 Hoi Ricard, dank voor je reactie, alleen had ik zelf de vraag verkeerd begrepen. :P Ik heb het start bericht even bewerkt naar de juiste vraag. © 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 2 november 2012 Geplaatst: 2 november 2012 Frans Sijtsma Retired Mod 8,5k 777 Zie deze toelichting. Onderwerp is al veel vaker aan bod geweest op HL en nog veel meer op internet dus een slotje Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
dennizvd
dennizvd
Beste HL-ers,
er werd mij wel een interessante vraag gesteld. Namelijk, is het verplicht dat 50% van het verschuldigd bedrag achteraf betaald moet kunnen worden?
Dank alvast. 8)
© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag