wiz

Junior
  • Aantal berichten

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    adviseur
  • Geslacht
    Male
  1. wat ik ermee wil en ga doen is dit doorspelen naar onze IT afdeling, die moeten toch maar eens achter hun oren krabben om de boel eens naar de wens van zowel onze gebruikers en onze adverteerders aan te passen.ik had niet gedacht dat er zoveel reacties op zouden komen. ik vind het jammer dat er maar een paar positief zijn maar ben wel blij dat er hier erg kritisch naar gekeken word. Als ik een reactie lees waarin staat dat iemand de gg herontdenkt heeft gaat mijn gele bloed toch sneller stromen en weet ik zeker dat we nog steeds een goed product leveren en blijven leveren.
  2. Zijn dit dan allemaal bedrijven of zijn het ditjes en datjes?? hoe kun jij bij google beoordelen of het een goed bedrijf is?
  3. vind je het niet vervelend bij google dat je dan, als je bijv netwerk invuld alle sites krijgt waar het woordje netwerk inzit? bij GG krijg je alleen bedrijven en niet een stuk documentatie of wat dan ook. en nogmaals, bij gg kun je ook landelijk adverteren waarmee je ook een landelijk internet pakket krijgt. Eens een hele andere vraag, wat vinden jullie van banners? werk dat goed? GG wil hier namelijk van af en ik vraag me af of dat wel zo verstandig is
  4. ik moet eerlijk zeggen dat de site van gg inderdaad traag is.... maar twalevel zoals je zegt dat het resultaat van gg zoals te verwachten slecht is snap ik niet helemaal. Persoon, hoe heb je precies gezocht? b1-king heeft ook wel gelijk als hij zegt dat als je het bedrijf toch al kende waarom vul je dan niet de bedrijfsnaam in? waar gaat deze discussie heen?? ::)
  5. spijt mij dat ik in de verdeging ga maar als ik jouw product zo aan zou vallen verdedig jij jouw bedrijf toch ook?? Ik zal eerlijk zeggen dat ik dit ook voor mijn eigen overtuiging doe, ik ben gewoon benieuwd hoe jullie erover denken, ik dank jullie ook voor alle reacties. Ik had nooit gedacht dat het er zoveel zouden worden. Je kunt wel zeggen dat ik sales babbel praat maar ga jij zomaar ergens adverteren dan? ik zou het doen bij een medium wat rendement kan aantonen, gouden gids dus. Dat die gids werkt hebben we de laatste 40 jaar al wel bewezen, daar ga ik niet over discuseren. Ben jij wel met marketing bezig dan? Hoe belangrijk is het voor jou dat je investering geld opleverd? Het lijkt mij niet meer als logisch dat je je in jouw reclame medium verdiept, of praat ik nou onzin? groet terug
  6. correctie, je komt in de gids van den haag, volgende editie 2004 ;D
  7. jij staat vermeld in de gids van den haag in de rubriek arbo- en gezondheidsdiensten. Doe me een lol en kijk voor de grap eens in die rubriek, die bedrijven staan daar jaar in jaar uit met informatie vermeld (ook bedrijven die aan rsi-preventie doen) je denkt toch niet dat die bedrijven dat voor de grap doen?? jammer dat jullie zo'n vertekend beeld hebben van GG als je de moeite neemt om er eens serieus naar te kijken zul je zien dat daar juist specialistische bedrijven met hun usp's(unique selling points) naar buiten treden. een gebruiker van gg is niet bekend met je bedrijf en is zich aan het orienteren, als jouw bedrijf daar slechts met een naam en telefoon nummer in staat, zegt dat niets over je bedrijf en zal die gebruiker ook niet de moeite nemen om je te bellen omdat er zat bedrijven zijn die wel gedetaileerd met informatie vermeld staan. 1+1=2 toch??
  8. je moet niet kijken naar wat het KOST, je moet kijken naar wat het je opleverd!! Als die grote marketingsadvies bureaus niet adverteren, krijgen ze op gg internet geen prioriteit. Misschien dat je ze daarom niet ziet. ???
  9. niet dat ik weet. we hebben wel een rubriek internet diensten, als men daar in een tekst kader het woord webhosting plaatst, gaat dat op GG internet werken als trefwoord.
  10. Wat zoek je? de gids wordt elk jaar op rendement onderzocht door een onafhankelijk bureau, misschien heb ik wel wat cijfers voor je. (niet denken dat ik nu zit te werven!!)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.