Jump to content

LEDworld.nl

Junior
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  1. Wij hebben voornemens om onze adwords campagnes te laten automatiseren middels Adcore. Alle werkzaamheden zullen dan ook uit handen worden gegeven aan Adcore zelf. Advertenties worden opgemaakt uit een productfeed en het uitgang punt is om meer clicks en conversies te behalen met een lager budget. Heeft iemand ervaring met deze software?
  2. Misschien weet je dit al hoor maar Google vindt de dingen die bovenaan staan altijd belangrijker dan de dingen die lager geplaatst worden. Dit is bijvoorbeeld ook met de meta titles zo, het eerste woord is belangrijker dan het laatste woord. Als jij inderdaad zegt dat je een fijne sfeer wil creëren en dat het anders ten koste gaat van je design, dan moet je misschien wat anders verzinnen. Op onze eigen website heb ik het als volgt gedaan. Ik heb een jQeury slider gebruikt om tekst te verbergen totdat mensen het willen lezen en op "lees meer" drukken, dan klapt ie uit met een hele lap tekst. Op deze manier proberen wij een goede balans te vinden tussen de usability en SEO. Je kan dit bijvoorbeeld zien op: http://ledworld.nl/led-strips.html Nu hebben wij natuurlijk een volledig andere stijl en opzet, maar misschien geeft het je inspiratie. Het is namelijk zo, een prachtige site zonder bezoeker genereert geen omzet, bezoekers en dus SEO is heel belangrijk.
  3. Uiteindelijk hebben we het niet gedaan en heeft de toemalige grootste concurrent de website overgekocht om zich zelf in te dekken. Slimme zet natuurlijk, maar wij liggen er niet wakker van want nieuwe plannen zijn in de maak :)
  4. Ondertussen is het wel alweer een tijdje geleden dat je dit hebt gepost, maar zal toch even mijn mening meedelen. Ten eerste moet ik zeggen dat ik de site er erg mooi uit vind zien, alleen vind ik niet dat de homepage een duidelijk signaal afgeeft. In mijn opinie is de homepage juist een pagina waarop je in één oogopslag moet zien wat er te koop is, verder moeten er enkele signalen van vertrouwen gewekt worden. Ik zou de eerste slide vervangen door een meer informatieve (bijvoorbeeld zoals die tweede). Op deze manier laat je mensen direct zien wat er te koop is en dan kunnen zij beslissen of ze willen blijven. Verder mis ik enkele dingen die essentieel zijn voor SEO, namelijk categorie titels, categorie beschrijvingen etc. kijk hier eens kritisch naar. Ik denk dat je op deze manier ook zeer slecht gevonden wordt, is dit zo?
  5. Keyword density is het percentage dat een trefwoord of een zinsdeel op een webpagina wordt weergegeven ten opzichte van het totaal aantal woorden op de pagina. @Sabra Ik zal eens kijken naar een goede tool. Dus jij zegt dat 4-6% ideaal is?
  6. @sabra Zoals als John al zei, misschien toch een idee om het overmatige gebruik van het woordje LED te minderen?
  7. @paradocx Maak je over het assortiment en prijzen maar geen zorgen. Ook wij lopen al lang genoeg mee om te weten wat wel en niet verkoopt. Ik ben Philips, Pharox etc. nog niet tegen gekomen op alibaba. Daarbij kan ik ook een ledstripje aanbieden voor een paar euro, maar de kwaliteit laat dan ook te wensen over. De algemene voorwaarden zijn van Thuiswinkel Waarborg. Deze ben ik verplicht om te plaatsen anders mag het keurmerk niet gevoerd worden. Maar het is inderdaad wel een goed idee om aanvullende voorwaarden op te stellen m.b.t. garantie op bepaalde producten. Je zegt "mede led aanbieder" Heb je ook een webshop? @john bouwmans Zoals paradocx al zegt is de concurrentie groot in Nederland en over het algemeen is het aanbod vrijwel hetzelfde. Zonder goede SEO en dus een goede positie in de zoekmachines zullen er weinig potentiële kopers op de site terecht komen. Echter begrijp ik heel goed dat de tekst lastig is te lezen en dat de indeling hiervan zeker beter kan. Mooi punt waar aan gewerkt gaat worden. @robdegekste Het overmatig hoofdletter gebruik is inderdaad irritant als ik er zo naar kijk.
  8. Dat de tekst lastig te lezen is ben ik met je eens, maar ik ontkom niet aan het overvloedig gebruik van het woordje LED aangezien dit de keywoorden zijn waar wij op gevonden willen worden. Wat bedoel je precies met de onoverzichtelijke lay-out?
  9. Het heeft even mogen duren, maar inmiddels zijn de meeste tips verwerkt in een nieuwe website. Er zitten hier en daar nog wat schoonheid foutjes in, maar naar mijn mening mag het resultaat er wezen. Snelheid van de site wordt nog hard aan gewerkt! Dus bij deze het verzoek voor zowel positieve als negatieve feedback www.ledworld.nl
  10. Wij gaan begin volgend jaar gebruik maken van Sherpa van Sherpaan. Dit is een back office systeem welke de order van begin tot het eind moet gaan leiden. Het wordt gekoppeld aan Magento en er kunnen meerdere shops geintegreerd worden. Tot zover goede berichten over gehoord, maar hoe het straks in de praktijk uit pakt moet ik nog zien.
  11. Op dit moment genoeg voor en tegens. De webshop zal waarschijnlijk direct omzet generen wat een voordeel is. Echter ben ik bang dat de focus voornamelijk op negatieve gericht zal zijn en het voor nieuwe klanten een grote drempel zal zijn. Het oude zeer zal inderdaad voorlopig niet verdwenen zijn en daarbij is het absoluut niet de bedoeling om onze organisatie te mengen met het failliete bedrijf. Een prikkie zal het ook niet worden en dus is re-directen zonde van het geld. Ik denk dat de enige en juiste beslissing is om het hele verhaal te laten varen. De webshop had mooi aangesloten bij onze huidige webshops, maar gelukkig hebben wij de mogelijkheid om het complete assortiment toe te voegen aan onze huidige webshop (heeft gelukkig wel een goede naam).
  12. Op zich niet zo zeer oplichting aangezien de webshop al een tijdje bestond en ook goede reviews heeft verzameld. Ik denk dat de vorige eigenaar het het ene gat met het andere gat vulde en hier niet meer uit is gekomen. Het had enkel wel zo netjes geweest om de betaalsystemen uit te zetten als er toch niet meer geleverd kon worden.
  13. Het idee is absoluut niet om criticasters de mond te snoeren, in tegendeel. Echter is het meer een nieuwe ronde en dus nieuwe kansen idee. Uiteraard is er gedacht om vanaf 0 te beginnen, maar de investering van adwords en SEO zullen dan vele malen hoger zijn, dan wat wij nu zouden moeten betalen voor deze webshop. Om de gedupeerden allemaal te moeten compenseren lijkt me niet echt handig gezien het aantal slechte reviews ik voorbij heb zien komen... Gemiddelde order waarde zit rond de € 300,- De webshop wordt uiteraard hier en daar aangepast, maar het probleem zit hem meer in het feit dat nieuwe klanten de slechte ervaring met de vorige eigenaar kunnen terug lezen. Op zich misschien weer geen probleem als de slechte met goede reviews worden opgevolgd. Het idee om de webmasters een stukje te laten plaatsen spreekt mij meer aan en ik denk dat dit ook wel haalbaar moet zijn. Misschien wil het ook wel helpen om bij deze sites een dienst of iets dergelijks af te nemen.
  14. Hallo, Wij hebben voornemens om een webshop uit een faillissement over te nemen mede door de hoge positie in google en omdat het goed aansluit bij onze toekomst plannen. De webshop is natuurlijk failliet gegaan en heeft dus heel wat consumenten grof gezegd belazerd in het kader van wel laten bestellen, maar niet meer leveren. Wat hier natuurlijk uit voort vloeit zijn zeer veel negatieve reacties en reviews op diverse fora en reviewsites. Op de fora's kunnen wij uiteraard zelf participeren en uitleg verschaffen, maar op de reviews sites gaat dit lastig. Er is reeds contact geweest met meerdere reviewsites over het laten verwijderen van de reviews, echter zonder het gewenste resultaat. Deze zijn niet bereidt om mee te werken. Aangezien er wellicht straks een nieuwe eigenaar en er dus wel een betrouwbare organisatie achter de webshop zit, vroegen wij ons af of het juridisch mogelijk is om de slechte oude reviews te laten verwijderen? Heeft iemand hier ervaring mee?
  15. Heb me even ingelezen in Sherpa, maar dit is toch wel een must have voor een beetje webshop en je bent direct goed voorbereidt op groei. Ben eerlijk gezegd echt benieuwd naar de ervaring van mensen die hier mee werken!?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept