• 0

machine besteld en betaald maar wordt niet geleverd

Hallo,

Ik hoop dat er hier iemand is die mij advies kan geven,

 

Ik heb 23 december een machine besteld bij een online-shop. Betaald via I-deal.

Ik heb een orderbevestiging, bevestiging dat het geld(bijna €1000,00) is overgemaakt en een track en trace nummer en de mededeling dat de machine binnen 2 werkdagen geleverd zal worden.

Echter staat de bestelling bij de track en trace al sinds 23 december op "status voorgemeld, nog niet aangenomen." (zending is aangemeld bij post.nl en wordt volgbaar).

 

Ik ben gisteren begonnen met bellen waarom de status van mijn bestelling niet veranderd, ik zou zo teruggebeld worden.......,

vanmorgen maar weer gebeld met dezelfde vraag, ik zou zo teruggebeld worden........., ik vanmiddag maar weer gebeld, toen zouden ze weer zo terugbellen maar ik heb iets minder vriendelijk uitgelegd dat ik NU wil weten waar mijn machine is.

Ze hebben over gezocht en ze denken dat de bestelling toch wel door post.nl is opgehaald maar dat de status door de kerstdrukte niet veranderd is en morgen wordt hij bezorgd??

Ik heb er eerlijk gezegd erg weinig vertrouwen meer in.

 

Wat kan ik in deze situatie doen? ik wil voor die prijs (was behoorlijk in de aanbieding) dat product, maar als nu blijkt dat ze het kwijt zijn of om wat voor reden dan ook niet kunnen leveren ?

 

Als iemand een tip heeft , graag !

 

Alvast bedankt !!

 

groeten Chris.

www.klussenbedrijf-kcc.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

PostNL is momenteel inderdaad niet zo snel. een normaal brievenbus poststuk duurt momenteel al 2 tot 9 dagen.

En pakjes duren ook stuk langer als normaal.

 

Bij pakket dat voorgemeld staat maar nog niet verwerkt is kunnen aantal dingen aan de hand zijn:

 

1. winkel heeft wel voorgemeld maar niet bij postNL aangeboden.

 

2. er is inderdaad een vertraging in de verwerking.

 

3. winkel heeft het wel bij postNL afgeleverd op bussinesspoint maar pakket is daarna door medewerker van PostNL gejat voordat het is ingescand en verkoper krijgt nu van postNL te horen dat ze een leugenaar zijn en pakket nooit hebben afgeleverd.

 

Enige dat je nu kan doen is heel even geduld hebben en afwachten of status van order nog veranderd en het wordt afgeleverd.

 

Gebeurd dat niet kan je uiteraard verlangen dat het alsnog/opnieuw verzonden wordt. Maar gezien mijn ervaringen met PostNl zou ik de verkopende partij het voordeel van de twijfel geven hierin.

Link naar reactie
  • 0

Hartelijk dank voor je bericht,

ik zal het nog maar even afwachten dan,

het kwam vooral door het feit dat ik tot 2 (bijna 3) keer toe afgescheept werd met " we bellen u zo terug" en dan vervolgens niets te horen.

Ik wacht gewoon nog even en ga er dus maar van uit dat het ergens onderweg bij de post.nl is.

 

Chris.

www.klussenbedrijf-kcc.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 68 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.