• 0

www.cmssysteem.net

Beste allen,

 

Recentelijk ben ik gestart met een nieuwe website: www.cmssysteem.net over hoe kan het ook anders cms systemen.

Ik tracht hier koper en verkoper bij elkaar te brengen.

 

Mijn vraag aan jullie, hoe zou je een systeem als dit nu het beste winstgevend kunnen maken?

Ik heb zelf wel een ideee hierover.

Eerst tijdelijk alles gratis opzetten, zodra blijkt dat het loopt, dat er dus offertes aangevraagd worden hier een kleine vergoeding voor te vragen.

Maar hoe krijg ik dit het beste opgestart. Alle tips zijn welkom, ook critiek, waar ik iets mee kan.

verkoop je website http://www.mijnwebsiteverkopen.nl

vergelijk digitale televisie http://www.vergelijk-digitaletelevisie.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

De website gaat over goede websites maken, en is zelf niet goed in 1024 revolutie. Minpunt dus! Ook vind ik het design niet modern genoeg, twee reden op eerste oog voor mij om me niet snel aan te melden. Echter vind ik het wel een goed initiatief, zelf ben ik bezig met een closed-source cms dus een plek waar ik me cms kan promoten is altijd welkom. Alleen is closed-source ook toegestaan bij je, of bedoel je daar custum(custom) cms mee?

© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com

Link naar reactie
  • 0

Je richt je zeker alleen op php cms'en? Er kan er zo een stel opnoemen, die er niet tussen staan: Mango, Mura, Blogcfc, Farcry,

 

En je website zelf is ook nog html4. Ik zou die minimaal in xhtml 1.0 maken en betere stylesheets definieren. Doordat er veel tekst op de site staat en je amper spatiering en marges gebruikt vind ik het behoorlijk druk en rommelig overkomen.

 

Ennuh... het is custom en geen custum.

 

Kijk ook eens op http://www.cmsmatrix.org/. Daar staan er nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Hoi Walter

 

Bij deze de vraag je topic opnieuw te posten in het daarvoor bestemde forumdeel dat je hier kunt vinden.

Dan krijg je een invoersjabloon bij het aanmaken van je topic dat bij voorkeur zo uitgebreid mogelijk wordt ingevuld. Dit komt de kwaliteit van de antwoorden ten goede en is verplicht voor dit soort vragen

 

Lees ook de sticky post in dat topic voordat je van start gaat

 

Dit topic gaat op slot

Vast bedankt

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.