Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Het gebruik van variabelen in Excel VBA

Geplaatst:

Beidebenen

Goedenavond allen,

Wederom een nieuw blog over het gebruik van VBA (Visual Basic for Applications) . Dank voor de leuke reacties en de kritische noot over het niveau van de Excel gebruiker van het vorige blog. Ik heb dit laatste ter harte genomen en ga in dit blog wat dieper in op het programmeren in Excel VBA.

Het blog kan een aanzet of een zetje zijn om eens wat verder te kijken dan de cellen in Excel en je terugkerende handelingen in Excel te automatiseren.

Heb je vragen over het gebruik van VBA stel deze dan. Ik zal er een paar uit selecteren en daarop proberen een antwoord te geven.

20120131-VariabelenInExcelVBA.pdfUnavailable

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Hoi Beidebenen

Hoezeer het initiatief ook gewaardeerd wordt, dit soort onderwerpen en handleidingen vallen buiten de doelstelling van Higherlevel. Het lijkt me dat er andere plekken zijn om te posten. Het is immers niet specifiek een ondernemersonderwerp.

Topic gaat dus op slot

Frans

HL-Admin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.