• 0

partijenpost Belgie?

Wie heeft er ervaring met het versturen van partijen post naar België?

Ik werk binnen Nederland nu regelmatig met partijenpost gemengt.

Maar verwacht nu zeer binnenkort een eerste partij(tje) naar België te moeten versturen.

 

Daarbij is TNT gelijk 2 1/2 keer zo duur als wat het binnen Nederland kost en wordt dat lastig door te rekenen.

 

Wie heeft er ervaring mee om partijen post met gewichten van tussen de 120 en 300 gram zo goedkoop mogelijk naar Belgie te versturen.

 

Zijn allemaal enveloppen met inhoud (een product) welke door de brievenbus passen.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik had overigens al contact opgenomen met bpost aangezien die zich altijd precenteren op de Nederlandse webwinkel/e-commerce dagen.

Maar na het bellen van 6 verschillende telefoonnummers waarbij ik bij de laatste weer naar de eerste werd verwezen was er nog niemand die me kan vertellen of hun dienstverlening ook vanuit Nederland te gebruiken is en heb ik dat maar opgegeven.

Link naar reactie
  • 0

Is het een optie om de hele handling uit te besteden?

 

geen idee.

Heb nu een actie in zowel Nederland als Belgie.

Vorige keer hadden we met dit product 500 orders in Nederland.

Hoeveel dat er in Belgie worden durf ik niet te voorspellen, kunnen er 40 zijn maar ook 500.

 

En verwerking houd in dat er een aantal van producten afgeteld moet worden (60, 100 of 150 stuks (aanlevering gebeurd in bulkzakken van 1000 stuks) (en soms moet er van 7 verschillende soorten overal een paar van gepakt worden) en dat inclusief een brievenbus post verzonden moet worden.

 

Geen enkele ervaring met uitbesteden van dit soort actiematige partijen zendingen en of dat interesant kan zijn.

Link naar reactie
  • 0

 

Geen enkele ervaring met uitbesteden van dit soort actiematige partijen zendingen en of dat interesant kan zijn.

 

http://www.mcsfulfilment.nl/ en vragen naar Guus. Hun zijn een kleine fulfiller die nette prijzen rekent, ideaal voor eenmalige kleine acties.

 

Deed voor mij de poken.

 

Het is natuurlijk een afweging die je moet maken, maar het verschil in portokosten dekt wellicht de handling.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 144 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.