Mijn naam is Patty en ik heb een online shop (outlet) voor dameskleding in de maten 42 tot 52 www.pattysplace.nl. Tot op heden ging ik alle uitverkopen af om aan goederen te komen en had zo mijn adresjes. Aangezien deze kanalen wat minder kunnen leveren wegens kleinere inkoop dus ook verkoop ben ik op zoek naar andere inkoopkanalen. Dit mogen restpartijen zijn.
De merken waar ik in geïnteresseerd ben zijn behoren tot het midden segment dus o.a. Only, Mexx, Esprit, Etam etc. Maar het mogen natuurlijk ook andere merken zijn als het maar kwalitatief te vergelijken is.
Wie heeft er ideeën voor mij zodat ik toch kleding kan inkopen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pattys place
pattys place
Mijn naam is Patty en ik heb een online shop (outlet) voor dameskleding in de maten 42 tot 52 www.pattysplace.nl. Tot op heden ging ik alle uitverkopen af om aan goederen te komen en had zo mijn adresjes. Aangezien deze kanalen wat minder kunnen leveren wegens kleinere inkoop dus ook verkoop ben ik op zoek naar andere inkoopkanalen. Dit mogen restpartijen zijn.
De merken waar ik in geïnteresseerd ben zijn behoren tot het midden segment dus o.a. Only, Mexx, Esprit, Etam etc. Maar het mogen natuurlijk ook andere merken zijn als het maar kwalitatief te vergelijken is.
Wie heeft er ideeën voor mij zodat ik toch kleding kan inkopen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35667-nieuwe-inkoopkanalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag