• 0

Niet leuker, maar ook niet makkelijker

Ik tracht de IB in te vullen. Ik krijg echter allemaal foutmeldingen. Ik snap er dan ook helemaal niets van, en dat terwijl het volgens mij zo simpel is. Ik draaide verlies vorig jaar, maar ik ontving ook een beetje. Het eindresultaat is nog steeds negatief, maar nu krijg ik als melding dat het 'saldo fiscale winstregeling' niet is gevuld. Dat zal dan wel, maar wat bedoelen ze daar dan mee?

 

Het leek me toe dat je gewoon in kon vullen wat je netto inkomsten waren, wat je negatieve start- en eindsaldo was en klaar. Meer heb ik namelijk niet. Maar, nee, zo werkt dat blijkbaar niet. Dus hoe werkt het dan wel?

 

PS: ik heb me suf gezocht naar een oplossing, hier en op internet, maar ik word helaas niets wijzer.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Blijkbaar moet je een ondernemersaangifte invullen. Als je netjes je boekhouding hebt bijgehouden zou het niet zo ingewikkeld moeten zijn. Gewoon alle schermen doorlopen en invullen wat van toepassing is. Aan het eind volgt dan je saldo fiscale winstberekening welke gelijk zou moeten zijn met je winst/verlies van het afgelopen jaar.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Je vult nu een nul in terwijl je het menu bij inkomsten in moet gaan en daar een nul in moet vullen. Best wel simpel maar je moet het wel even weten.

 

Ja, inderdaad, dank je wel. Ik heb nu bij de ene ingevuld wat de inkoop was en bij de ander wat er dan overbleef, wat dus in de min was. En nu klopt hij wel. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.