Ik ben al een tijdje bezig met de aangifte voor 2010 en 2011. Voor het eerst doe ik het zelf. Ik ben bijna klaar denk ik. Maar...
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen eigen vermogen, fiscaal eigen vermogen en ondernemersvermogen?
Met name bij het invullen van het fiscaal ondernemersvermogen aan het begin van de aangifte vraag ik me af of dit nu het vermogen is met FOR of zonder FOR.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
john2m4
john2m4
Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig met de aangifte voor 2010 en 2011. Voor het eerst doe ik het zelf. Ik ben bijna klaar denk ik. Maar...
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen eigen vermogen, fiscaal eigen vermogen en ondernemersvermogen?
Met name bij het invullen van het fiscaal ondernemersvermogen aan het begin van de aangifte vraag ik me af of dit nu het vermogen is met FOR of zonder FOR.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Vast bedankt.
Groeten
JOhn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36146-eigen-vermogen-fiscaal-eigen-vermogen-en-ondernemersvermogen-for/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag