Ik zou graag een fanpage van Facebook willen maken over een winkelcentrum. In dit winkelcentrum komen veel mensen dus ik denk dat men ook geïnteresseerd is in een facebookpagina met daarop informatie als openingstijden, winkels, evenementen etc.
Heeft iemand ervaring met het opzetten van een dergelijke fanpage en is het überhaupt toegestaan om van een "publieke ruimte" een fanpage te maken.......
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jol78
Jol78
Hoi,
Ik zou graag een fanpage van Facebook willen maken over een winkelcentrum. In dit winkelcentrum komen veel mensen dus ik denk dat men ook geïnteresseerd is in een facebookpagina met daarop informatie als openingstijden, winkels, evenementen etc.
Heeft iemand ervaring met het opzetten van een dergelijke fanpage en is het überhaupt toegestaan om van een "publieke ruimte" een fanpage te maken.......
Ik hoor het graag
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36235-fanpage-van-een-publieke-ruimte-winkelcentrum/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag