• 0

Feedback NiXiO

Omschrijving van je concept:

web design en development buro

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

de gehele productie en design van a tot z

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Klanten portfolio laten zien en aanzetten tot contact

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het design is geen standaard template

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Beste HL-ers,

 

Sinds 1 Mei ben ik gestart met mijn webburo en de bijbehorende website staat ook online: www.nixio.nl

Graag hoor ik jullie meningen, ook zou ik het fijn vinden als jullie even je leeftijd en soort onderneming erbij vermelden.

 

Vriendelijk groet en dank alvast Denniz.

 

 

 

© 1987 - 2012 Internet Explorer is geen browser het is alleen om Firefox of Google Chrome te downloaden. - WebBuro NiXiO Development met style en van kwaliteit - We listen the best music for free on Whoomy.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Voor een deel van de gebruikers is dat inderdaad zo. De rest heeft een ander oerinstinct en dat is het kruisje rechtsboven ...

 

Daar heb je gelijk in :P ;D ik verwacht alleen wel dat me bezoekers al zo geïnspireerd zijn door het design en al het eerdere wat ze gezien hebben dat ze dat niet zullen doen.

 

Het is een gok als je iets op zo een totaal andere manier aanpakt.

Maar het kan ook goed werken. de mensen die gelijk richting het kruisje gaan en scherm sluiten vallen waarschijnlijk ook niet binnen jouw doelgroep en is dus niet erg als ze de site verlaten.

De rest is mogelijk inderdaad zo geintereseerd dat de kans dat ze klant worden ook een stuk groter wordt.

De vijver wordt zo een stuk kleiner maar zitten in wat overblijft mogelijk wel meer vissen die willen bijten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.