Juille hebben mij de laatste keer super geholpen, en nu heb ik weer een vraag :D.
Op freelance basis heb ik de mogelijkheid een aantal dagen per week bij een bedrijf op locatie aan de slag te gaan... probleem is dat ik niet precies weet hoe ik dat nu aan moet pakken als het gaat om de overeenkomst (die ik morgen bespreek...). Het gaat niet om een specifiek project, meer een soort proefperiode, dus er is geen vaste tijdsplanning waar ik me op kan richten...
Wat voor soort overeenkomst (contract?) moet ik opstellen, en wat voor specificaties moeten daarin (behalve uurtarief)? Of zal het bedrijf wellicht met een standaard overeenkomst kunnen komen?
Ik denk dat ze naar mij zullen kijken hoe dit aan te pakken :(.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stimpson
Stimpson
Hee mensen,
Juille hebben mij de laatste keer super geholpen, en nu heb ik weer een vraag :D.
Op freelance basis heb ik de mogelijkheid een aantal dagen per week bij een bedrijf op locatie aan de slag te gaan... probleem is dat ik niet precies weet hoe ik dat nu aan moet pakken als het gaat om de overeenkomst (die ik morgen bespreek...). Het gaat niet om een specifiek project, meer een soort proefperiode, dus er is geen vaste tijdsplanning waar ik me op kan richten...
Wat voor soort overeenkomst (contract?) moet ik opstellen, en wat voor specificaties moeten daarin (behalve uurtarief)? Of zal het bedrijf wellicht met een standaard overeenkomst kunnen komen?
Ik denk dat ze naar mij zullen kijken hoe dit aan te pakken :(.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3685-freelance-overeenkomst-voor-op-locatie-werk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag