Ik ben zzp'er en voornemens een nieuwe auto aan te schaffen. Bij de dealer heb ik een aanbod voor financial lease van 8,9% voor vijf jaar.
Nu is het mogelijk om binnen de familie te financieren en een kasrondje te maken. Daarom zou ik willen weten wat de maximale rente is die fiscaal mogelijk is. Zelf zit ik te denken aan een percentage van 11% in de vorm van een bullet lening voor vijf jaar. Liever zou ik een nog hoger percentage afspreken 12%, 13% of misschien nog hoger. Is dit ook mogelijk?
Is het zinvol om de accountant al de belastingdienst te laten polsen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
entrep1234
entrep1234
Beste forumleden,
Ik ben zzp'er en voornemens een nieuwe auto aan te schaffen. Bij de dealer heb ik een aanbod voor financial lease van 8,9% voor vijf jaar.
Nu is het mogelijk om binnen de familie te financieren en een kasrondje te maken. Daarom zou ik willen weten wat de maximale rente is die fiscaal mogelijk is. Zelf zit ik te denken aan een percentage van 11% in de vorm van een bullet lening voor vijf jaar. Liever zou ik een nog hoger percentage afspreken 12%, 13% of misschien nog hoger. Is dit ook mogelijk?
Is het zinvol om de accountant al de belastingdienst te laten polsen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Smarts
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36946-maximale-rente-financiering-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag