Lempie Geplaatst: 14 juni 2012 Lempie 2 0 Geplaatst: 14 juni 2012 Hallo, Ik heb op de amerikaanse markt een product gezien wat ik (aangepast aan europese maten) ook hier op de markt wil brengen. De amerikaanse producent lijkt zeer kleinschalig, het valt dan ook te betwijfelen of zij geinvesteerd hebben in productbescherming. Welk risico loop ik als ik zondermeer hun product kopieer voor de europeese markt. Link naar reactie
0 Cees van der Waal Geplaatst: 14 juni 2012 Cees van der Waal 185 29 Geplaatst: 14 juni 2012 Je zou ten minste eens op Espacenet kunnen kijken of ze patent(en) hebben. En of ze die ook voor Europa hebben aangevraagd. Geldt ook voor modelbescherming. 0650745035 - info@budgetpatent.nl www.budgetpatent.nl Link naar reactie
Lempie
Lempie
Hallo,
Ik heb op de amerikaanse markt een product gezien wat ik (aangepast aan europese maten) ook hier op de markt wil brengen.
De amerikaanse producent lijkt zeer kleinschalig, het valt dan ook te betwijfelen of zij geinvesteerd hebben in productbescherming.
Welk risico loop ik als ik zondermeer hun product kopieer voor de europeese markt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag