• 0

Hoe werf ik ondernemers die willen participeren met een beauty wellness beurs

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik organiseer in oktober een beauty en wellness beurs in de Rijnhal Arnhem.

Wie kan mij zeggen hoe en waar ik het beste ondernemers kan bereiken om deel te nemen aan deze event.

Het is groot op gezet

Ik neem aan dat je al een hele tijd bezig bent met de voorbereiding en met het werven van exposanten? Want oktober is wel erg kort dag voor ondernemers om zich hier nu nog voor vrij te maken. En deelname kost ook enige voorbereiding. Dat moet dus wel allemaal passen, net zoals de investering (standhuur, materiaal).

 

Ik heb even gezocht, maar kon via de website van de lokatie alleen informatie vinden waar je bezoekers werft voor deze beurs. Wat heb je allemaal al gedaan om exposanten te werven?

Link naar reactie
  • 0

Het is helemaal in orde het gaat om het de laatste plaatsen, want ik wil er 200 hebben voor dit evenement wat een record moet worden.

Nog bedankt allen voor de info, mocht u nog wat weten dan verneem ik het wel.

Ik organiseer in oktober een beauty en wellness beurs in de Rijnhal Arnhem.

Wie kan mij zeggen hoe en waar ik het beste ondernemers kan bereiken om deel te nemen aan deze event.

Het is groot op gezet

Ik neem aan dat je al een hele tijd bezig bent met de voorbereiding en met het werven van exposanten? Want oktober is wel erg kort dag voor ondernemers om zich hier nu nog voor vrij te maken. En deelname kost ook enige voorbereiding. Dat moet dus wel allemaal passen, net zoals de investering (standhuur, materiaal).

 

Ik heb even gezocht, maar kon via de website van de lokatie alleen informatie vinden waar je bezoekers werft voor deze beurs. Wat heb je allemaal al gedaan om exposanten te werven?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    4 leden, 289 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.