• 0

Is deze financiering haalbaar?

Hallo

 

Om meteen maar met de deur in huis te vallen, al geruim een jaar zit ik met plannen in me hoofd om een eigen vermaakzaak te starten, echter een ja en nee zelfstandige ondermemer. Uitleg: Momenteel heb ik een goeie baan, daar is niets mis mee, maar daarnaast krijg/heb ik de mogelijkheid om iets voor mezelf te beginnen, in dit geval een vermaakzaak die ik al jaren in me hoofd heb zitten, denk aan kermis/markt ect. Omdat ik zelf een vaste baan heb, eigen huis, vrouw en kind, wil ik deze nieuwe uitdaging erbij doen. Dit valt goed te combineren alleen nu de hamvraag, bij deze onderneming komt enige financiering om de hoek kijken, welke optie is het beste, moet ik hiervoor aan een ondernemingsplan werken? (omdat ik ook een vaste baan heb) Geld lenen.nl, is dat een optie, maar das vaak voor particulieren en is het uberhoud wel mogelijk? Stel dat de financiering rond kan komen, verwacht ik zeker de eerste half jaar geen inkomsten van de nieuwe zaak, ook kan het voorkomen dat er maanden in het jaar zijn dat het even geen inkomsten geeft, maar nogmaals er is ook een vaste baan in het spel. Nou ik hoop dat iemand mij begrijpt wat ik bedoel en mij op weg kan helpen met een nemen van een verstandige beslissing. Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Lets do it!!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geld lenen.nl, is dat een optie

 

Bedoel je lenen.nl, als een mogelijke manier om je geld bijeen te krijgen? Of lees ik de zin verkeerd. Ik zou echt niet met hen in zee durven gaan...

 

Om hoeveel geld praten we eigenlijk en welk percentage ervan heb je zelf al, want dat maakt nogal veel verschil uit bij het bepalen van je financieringsmogelijkheden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.