Sinds enige tijd ben ik op zoek naar goede aanwijzingen voor het opstellen van een standaard-/modelcontract voor een overeenkomst tot aanneming van werk en/of een overeenkomst tot levering.
Binnen onze organisatie kopen wij steeds vaker en meer produkten/diensten in (wij besteden werkzaamheden uit en/of kopen materialen in), het schriftelijk vastleggen van de afspraken die wij maken wil ik graag op een eenduidige en uniforme wijze laten plaatsvinden, bovendien juridisch correct geformuleerd.
Uiteraard is bekend welke items hierin vastgelegd dienen te worden, ik wil er echter zeker van zijn dat wij hierin volledig zijn.
Ik ben benieuwd of iemand mij op het juiste spoor kan zetten, reacties zijn van harte welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
m.gouwerok
m.gouwerok
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar goede aanwijzingen voor het opstellen van een standaard-/modelcontract voor een overeenkomst tot aanneming van werk en/of een overeenkomst tot levering.
Binnen onze organisatie kopen wij steeds vaker en meer produkten/diensten in (wij besteden werkzaamheden uit en/of kopen materialen in), het schriftelijk vastleggen van de afspraken die wij maken wil ik graag op een eenduidige en uniforme wijze laten plaatsvinden, bovendien juridisch correct geformuleerd.
Uiteraard is bekend welke items hierin vastgelegd dienen te worden, ik wil er echter zeker van zijn dat wij hierin volledig zijn.
Ik ben benieuwd of iemand mij op het juiste spoor kan zetten, reacties zijn van harte welkom.
Groet,
Marc
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39689-overeenkomst-tot-aanneming-van-werklevering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag