TheDon Geplaatst: 8 januari 2013 TheDon 1 0 Geplaatst: 8 januari 2013 Goedendag, Ik had een vraagje mbt begin boekjaar. Op 4 januari dit jaar ben ik gestart met een eenmanszaakje. Ik ben nu bezig met het inrichten van het boekhoudprogramma, en uiteindelijk beland bij begin boekjaar. Is het gebruikelijk om hier de eerste dag van de maand te vermelden zodat het boekjaar van 1-1 tot 31-12 loopt, of zou ik hier 4-1-2013 van moeten maken? Heb de search gebruikt maar kon geen antwoord vinden op deze vraag. Alvast bedankt. Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 8 januari 2013 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 8 januari 2013 Ik zou gewoon 01 januari tot en met 31 december aanhouden als boekjaar. Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
TheDon
TheDon
Goedendag,
Ik had een vraagje mbt begin boekjaar.
Op 4 januari dit jaar ben ik gestart met een eenmanszaakje.
Ik ben nu bezig met het inrichten van het boekhoudprogramma, en uiteindelijk beland bij begin boekjaar.
Is het gebruikelijk om hier de eerste dag van de maand te vermelden zodat het boekjaar van 1-1 tot 31-12 loopt,
of zou ik hier 4-1-2013 van moeten maken?
Heb de search gebruikt maar kon geen antwoord vinden op deze vraag.
Alvast bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag