• 0

Advies: Kassasysteem ~ Webshop Lease

Beste forumleden. Graag even advies over het volgende.

 

Onze huidige situatie:

 

Detailhandel (+ webshop) Overgenomen sinds november 2009 (zonder webshop)

 

Artikelen worden met de hand geprijsd, dus geen gebruik van barcode etc. Op zich is dat geen probleem, alleen is het - na enige jaren dat te hebben gedaan - erg omslachtig en vooral erg tijdrovend. Neem alleen al het balansen, waar je zo een dag voor kan uittrekken. Ook is de voorraad niet gekoppeld aan de webshop. Is onmogelijk, omdat door het ontbreken van een barcodescanner je nooit een exact overzicht hebt van de voorraad. Hierdoor zet je enorm veel artikelen NIET in je webshop, omdat door het vrijwel onmogelijk is om al die rare omschrijvingen te onthouden, laat staan hoeveel er van zijn. (Het is een woonwinkel, waarbij alles kris kras door de winkel wordt gestyled. Wel bijzonder sfeervol, alleen zoals gezegd een ramp om dat in de webshop te zetten.

 

Via een collega-ondernemer werden wij geattendeerd op de mogelijkheid om een compleet kassasyteem te leasen. (PC/Kassasoftware/Barcodescanner/BonnenPrinter, etc.) Die hij had, zou wat voor ons kunnen zijn, ware het niet dat die geen koppeling heeft met een webshop aanbiedt (voor ons cruciaal) Dus zoeken wij een bedrijf die zoiets WEL aanbiedt en waar je het ook tegen een redelijke vergoeding én voorwaarden kunt leasen, perfekte ondersteuning biedt en ook de tijd kan nemen om wegwijs te worden met het syteem.

 

Wat zeer van belang is, is dat het mogelijk moet zijn om de verkochte artikelen middels de barcodescanner in te voeren in de kassa, maar ook dat nog niet van een barcode voorziene produkten in de kassa kunnen worden ingevoerd. Dit zal zeker in het begin niet te vermijden zijn, gezien het grote aantal artikelen in de winkel. Winkel dicht doen voor een aantal dagen is namelijk geen optie, dus moet het er tussendoor. Ik hoop het een beetje goed te hebben uitgelegd wat ik bedoel.

 

Kent iemand hier een bedrijf wat voor ons iets zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor het meedenken. We zien graag uw reakties tegemoet

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

er zijn meerder aanbieders in dit gebied, het is ook een beetje afhankelijk van de branche waarin je zit.

voor drogisterij is dat Valk Software of Cocosoft, andere branches ben ik minder van op de hoogte (Valk heeft ook dieren-, boeken- en gemakswinkels in beheer).

 

informeer ook eens bij je branchevereniging of wellicht het HBD? (mooie kans om je verplichte contributie terug te verdienen)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

er zijn meerder aanbieders in dit gebied, het is ook een beetje afhankelijk van de branche waarin je zit.

voor drogisterij is dat Valk Software of Cocosoft, andere branches ben ik minder van op de hoogte (Valk heeft ook dieren-, boeken- en gemakswinkels in beheer).

 

informeer ook eens bij je branchevereniging of wellicht het HBD? (mooie kans om je verplichte contributie terug te verdienen)

 

Bedankt voor je reaktie. Onze branche is die van woonaccessoires en kleding. Ik hou die naam even in gedachten. Wellicht volgen er nog meer reaktie's. Fijne avond verder :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.