• 0

Startend ZZP Ondernemer

Beste Alle,

 

Ik wil een zzp agentschaap beginnen. Het moet in groothandel en specifiek in kledingzaken gaan beginnen.

Mijn eerste vraag : Is dat mogelijk en hoe zitten de markt , vraag/aanbod , concurrentie uit in deze crisistijden?

 

Ik wil geen bestellingen doen en een stock hebben, alleen maar een kantoor waar ik alle werkzaamheden bestuur en ik wil tussen kleine detailhandel en fabrikanten komen te staan. Het is een zware klus omdat je het vertrouw moet inwinnen bij beide partijen wat niet makkelijk is. Als een startend zzp waar moet ik opletten en wat zijn de grootste problemen in deze sorte zaken?

 

Ik heb al fabrikanten die klaar staan om mijn bestellingen uit te voeren omdat ze al in Europa klanten hebben. Mijn andere taak is om een ondernemingsplan te schrijven en alle registratie bij KVK , Belastingsdienst te doen. Wat moest ik het beste doen? Waar beginnen? Welke vorm moet mijn bedrijf nemen?

a1.png.b5b159fe416dc83f96363f81cc96a377.png

The Globe Trade Network

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo GlobeTradeNet,

 

Welkom op HigherLevel.

 

De meeste fabrikanten leveren graag aan iedereen die hun producten wil verkopen. Mensen vinden die de producten dan weer bij jou willen inkopen is de grootste uitdaging voor startende ondernemers in de handel.

 

Mij lijkt dus dat je moet beginnen met nadenken over wie jouw klanten moeten worden. En vooral bedenken en waarom ze juist jouw klanten zouden willen worden en niet van je concurrenten.

 

Tot zover mijn twee centen.

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.