Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
shalhevet
shalhevet
Zit ik de administratie van het bedrijf te doen krijg ik ineens black out en begin ik sterk te twijfelen of ik het goed doe.
Dus vraag ik het aan jullie:
Ik heb inkopen gedaan bij de winkel. Contant betaald en dus ook een bonnetje ontvangen. Deze uitgave is geboekt in de kasboek.
Maar....
Moet ik het ook in de inkoopboek vermelden? met een opmerking dat het via de kasboek betaald is?
Ik hoor het graag en alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40830-inkopen-kasboek-vs-inkoopboek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag