Onze site www.screen70.nl geeft info over hetgeen we doen. Als je zoekt op de producten die we maken zoals frontfolies en kunststofbedrukking, dan vind je ons wel. De bedoeling van de site is om zoveel mogelijk bovenaan te komen in google, en daarmee zoveel mogelijk klanten te krijgen uiteraard. Alleen kun je dat op verschillende manieren doen.
Het schijnt dat als je een mooie informatieve inhoud hebt, dat je dan automatisch wat hoger komt te staan.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een sitebouwer gezocht die zelf bovenaan staat als je een term als "uw site bonenaan" inklopt op google.
Het grafish ontwerp is door iemand anders gedaan en lag al klaar.
De site is in Wordpress opgebouwd (goed voor google) en er zit een SOE module bij in.
Zelf heb ik de teksten gemaakt die doorspekt zijn met zoektermen.
De vraag is : stop ik er niet te veel informatie in , en hoe kan ik optimaliseren
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is om hoog te scoren in Google, boven concurrenten.
Uiteraard moet het ook een informatieve site zijn waar de bezoeker info uit kan halen en ook echt iets aan heeft.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik heb andere sites niet echt als voorbeeld bekeken, maar wel een opzet gekozen die ik zelf graag zou zien.
Het concept is in zoverre anders dat een blogprogramma als wordpress nu gebruikt is als gewone site. De verschillende onderwerpen worden als berichten ingevoerd. Voordeel is dat elk bericht als aparte pagina wordt gezien, en daardoor beter scoort in zoekmachines. Dit liet ik me vertellen door de site-bouwer. het lijkt te werken.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Is het een handige site voor bezoekers of niet ( kun je snel vinden wat je zoekt)
Geef ik te veel of te weinig technische informatie over de onderwerpen
Is de tekst niet opvallend gericht op zoekmachines inplaats van op mensen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Screen70
Screen70
Omschrijving van je concept:
Onze site www.screen70.nl geeft info over hetgeen we doen. Als je zoekt op de producten die we maken zoals frontfolies en kunststofbedrukking, dan vind je ons wel. De bedoeling van de site is om zoveel mogelijk bovenaan te komen in google, en daarmee zoveel mogelijk klanten te krijgen uiteraard. Alleen kun je dat op verschillende manieren doen.
Het schijnt dat als je een mooie informatieve inhoud hebt, dat je dan automatisch wat hoger komt te staan.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een sitebouwer gezocht die zelf bovenaan staat als je een term als "uw site bonenaan" inklopt op google.
Het grafish ontwerp is door iemand anders gedaan en lag al klaar.
De site is in Wordpress opgebouwd (goed voor google) en er zit een SOE module bij in.
Zelf heb ik de teksten gemaakt die doorspekt zijn met zoektermen.
De vraag is : stop ik er niet te veel informatie in , en hoe kan ik optimaliseren
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De uitdaging is om hoog te scoren in Google, boven concurrenten.
Uiteraard moet het ook een informatieve site zijn waar de bezoeker info uit kan halen en ook echt iets aan heeft.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik heb andere sites niet echt als voorbeeld bekeken, maar wel een opzet gekozen die ik zelf graag zou zien.
Het concept is in zoverre anders dat een blogprogramma als wordpress nu gebruikt is als gewone site. De verschillende onderwerpen worden als berichten ingevoerd. Voordeel is dat elk bericht als aparte pagina wordt gezien, en daardoor beter scoort in zoekmachines. Dit liet ik me vertellen door de site-bouwer. het lijkt te werken.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Is het een handige site voor bezoekers of niet ( kun je snel vinden wat je zoekt)
Geef ik te veel of te weinig technische informatie over de onderwerpen
Is de tekst niet opvallend gericht op zoekmachines inplaats van op mensen?
De site is www.screen70.nl
Wat zou je anders doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40874-inhoud-wwwscreen70nl-aanpassen-aan-google-of-aan-de-lezer-wat-vinden-jullie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag