Zomaar iemand Geplaatst: 5 mei 2013 Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 5 mei 2013 Ik ben vanavond bezig geweest met Linked In, er is een hoop veranderd sinds ik lid ben geworden een aantal jaar geleden. Bij de beschrijving van mijn bedirjf moet ik een type bedrijf opgeven, maar kom er niet uit welke ik moet kiezen. Ik denk dat ik voor mijn beide bedrijven Self-ownership zou moeten kiezen. klopt dat? En welke zou ik moeten kiezen voor een stichting die ik deze week ga opstarten? Link naar reactie
1 Y Happy Level Geplaatst: 6 mei 2013 Y Happy Level 1,4k 165 Geplaatst: 6 mei 2013 Ik denk dat ik voor mijn beide bedrijven Self-ownership zou moeten kiezen. klopt dat? Je kan Linkedin ook op Nederlands zetten,wellicht makkelijker om een keus te maken dan. Hier kan je lezen hoe in te stellen. Beschermingsbewind Bewindvoerder trappist westvleteren 12 for sale Link naar reactie
0 Zomaar iemand Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Zomaar iemand 4k 228 Geplaatst: 6 mei 2013 Ik heb hier finaal overeen gekeken, ik kon die instelling niet vinden, dank je wel! Link naar reactie
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik ben vanavond bezig geweest met Linked In, er is een hoop veranderd sinds ik lid ben geworden een aantal jaar geleden.
Bij de beschrijving van mijn bedirjf moet ik een type bedrijf opgeven, maar kom er niet uit welke ik moet kiezen.
Ik denk dat ik voor mijn beide bedrijven Self-ownership zou moeten kiezen. klopt dat?
En welke zou ik moeten kiezen voor een stichting die ik deze week ga opstarten?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag