• 0

Inkopen bij technische groothandel; waar & hoe?

Sinds enige tijd heb run ik een carstyling bedrijfje. Zo verkoop ik speciale interieurverlichting, neon-verlichting eva andere produkten. Tot op heden koop ik mijn produkten bij één vaste groothandel in, helaas hebben zij wel een beperkt assortiment.

 

Ik ben nu van plan om mijn assortiment met chroom(metaal) artikelen uit te gaan breiden, dit kan mijn huidige leverancier echter niet leveren. Om precies te zijn heb ik chroom-metaalplaten nodig van 0.5 - 2.5 mm dikte, l x b maakt niet zo uit, ik bewerk ze zelf tot eindprodukt.

 

 

Ik zit ermee hoe ik aan deze chroomplaten kan komen, waar koop ik deze in? Bij wat voor bedrijf?

-metaalbewerkingsbedrijf

-technische groothandel (die het evt. weer laat maken in Azie)

 

En wie kan me URL's geven van potentiele leveranciers voor mijn aanvraag? (Ik kan maar moeilijk een leverancier vinden)

 

Of kan ik hiervoor beter een technisch inkoper gaan zoeken of een bep. adviseur die hierbij beter kan onderhandelen en meer ervaring heeft in de b-to-b markt?

 

Wie kan me helpen en wat advies geven?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Even helemaal op basis van m'n boerenverstand en kan er dus helemaal naast zitten: hoe goed zijn verchroomde onderdelen te bewerken?? Uit het brommer tijdperk (had zelf een fiets en goede conditie) en door het kijken naar Orange County Choppers op Discovery lijkt me het verchromen na de bewerking een stuk eenvoudiger. Je beschadigt het chroom toch bij iedere keer dat je er maar naar kijkt. Bedrijven die plaat leveren of verchromen lijken me eenvoudig te vinden.

 

Als er zoiets bestaat als een chroom legering; excuses voor deze overbodige post en vertel eens wat de speciale kwaliteiten daarvan zijn (leer ik ook weer wat ;D)

Link naar reactie
  • 0

Oke daar heb ik in ieder geval wat aan, heb al een aardige lijst met potentiele leveranciers! Ik kende dat trucje nog niet van Google!

 

Wie heeft er verder nog advies voor mij? Of waar ik voordelig(er) kan inkopen?

 

Het goedkoopst is natuurlijk China. Op Alibaba.com kun je wel de nodige leveranciers vinden. Ik vraag me alleen af over wat voor hoeveelheden je het hebt op jaarbasis?

Link naar reactie
  • 0

Het goedkoopst is natuurlijk China. Op Alibaba.com kun je wel de nodige leveranciers vinden. Ik vraag me alleen af over wat voor hoeveelheden je het hebt op jaarbasis?

 

Dit topic is van ruim drie jaar geleden dus het inzicht in de hoeveelheden zal inmiddels aanwezig zijn ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 103 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.