Ik ben max en ben druk bezig mijn webshop op te zetten. Het gaat om een webshop met dames en herenkleding voor eene betaalbare prijs wat zeer belangrijk is in deze tijd. Voor de herenkleding heb ik leveranciers in overvloed voor. Dit omdat ik via marktplaats altijd al herenkleding heb verkocht. Nu ben ik opzoek naar leveranciers voor dameskleding, vooral de bandage dresses zoals de beroemdhede dragen. Graag wil ik bij deze hulp vragen aan iedereen die dit leest. Met al mijn dagen zoekwerk ben ik nog niks opgeschoten. Graag ontvang een pm met suggesties.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
maxjuh123
maxjuh123
Hallo allemaal,
Ik ben max en ben druk bezig mijn webshop op te zetten. Het gaat om een webshop met dames en herenkleding voor eene betaalbare prijs wat zeer belangrijk is in deze tijd. Voor de herenkleding heb ik leveranciers in overvloed voor. Dit omdat ik via marktplaats altijd al herenkleding heb verkocht. Nu ben ik opzoek naar leveranciers voor dameskleding, vooral de bandage dresses zoals de beroemdhede dragen. Graag wil ik bij deze hulp vragen aan iedereen die dit leest. Met al mijn dagen zoekwerk ben ik nog niks opgeschoten. Graag ontvang een pm met suggesties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42046-kleding-inkoop-frankrijk-etc/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag